  • 1. Data: 2010-12-05 20:29:35
    Temat: BZWBK Kredyty
    Od: Rafał Grajnert <p...@g...com>

    Witam
    Mam Kredyt w Banku Zachodnim. i comiesięcznie pobierana jest mi rata.
    czy jest możliwość nadpłacania kredytu poprzez bzwbk24 przelewem
    oprócz raty która jest pobierana automatycznie. dodatkowo przesyłam np
    100zł. Pytam się ponieważ nigdzie nie ma takiej informacji. a w banku
    przy podpisywaniu usłyszałem że trzeba spłacać minimum 3 raty w
    przypadku puszczania większych. Dzis dla testu puściłem 1grosz. i
    saldo kredytu zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat..
    Tak więc jak to jest.??

  • 2. Data: 2010-12-05 21:18:39
    Temat: Re: BZWBK Kredyty
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Rafał Grajnert scripsit:

> [...]
    > puszczania większych. Dzis dla testu puściłem 1grosz. i saldo kredytu
    > zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat.. Tak więc jak to

    W pierwszej kolejności przeczytaj, co na ten temat masz w umowie
    kredytowej.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 3. Data: 2010-12-05 22:12:14
    Od: Rafał Grajnert <p...@g...com>

    On 5 Gru, 22:18, Jacek Skowroński <j...@v...pl> wrote:
    > PT Rafał Grajnert scripsit:

    > W pierwszej kolejności przeczytaj, co na ten temat masz w umowie
    > kredytowej.
    >
    > --
    > Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

    no niestety właśnie w umowie nic nie jest zapisane. Jest jedynie ze
    klient zobowiązuje się do wpłat na konto. I tu konto kredytu. I
    upoważnia bank do pobierania kwoty raty z konta i tu moje konto ror

  • 4. Data: 2010-12-06 00:13:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Rafał Grajnert" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > przypadku puszczania większych. Dzis dla testu puściłem 1grosz. i
    > saldo kredytu zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat..
    > Tak więc jak to jest.??

    Do mnie po takim "numerze" (przelałem z tego co pamiętam na rach. kredytowy
    5 zł), zadzwoniła kobieta z BZWBK i musiałem iść do oddziału i podpisać
    zgodę na storno tych 5 zł na ROR.

    Tak więc źle Ci nie życzę, ale prawdopodobnie wizyta w oddziale Cię czeka.
    :)

  • 5. Data: 2010-12-06 06:33:07
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Rafał Grajnert scripsit:

    > no niestety właśnie w umowie nic nie jest zapisane. Jest jedynie ze
    > klient zobowiązuje się do wpłat na konto. I tu konto kredytu. I
    > upoważnia bank do pobierania kwoty raty z konta i tu moje konto ror

    Nie wiem, czy są jakieś ogólne zasady w tej kwestii. W mojej umowie jest
    zapis, że spłata kredytu nie wynikająca z harmonogramu jest zlecana
    przeze mnie na piśmie i bank sam sobie tę dodatkową kwotę pobiera z konta.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 6. Data: 2010-12-12 07:12:05
    Od: Rafał Grajnert <p...@g...com>

    On 6 Gru, 01:13, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:
    > U ytkownik "Rafa Grajnert" <p...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:6eb157e2-14c0-4a67-8865-3a5a74f0f054@q18g2000
    vbm.googlegroups.com...

    > Do mnie po takim "numerze" (przela em z tego co pami tam na rach. kredytowy
    > 5 z ), zadzwoni a kobieta z BZWBK i musia em i do oddzia u i podpisa
    > zgod na storno tych 5 z na ROR.
    >
    > Tak wi c le Ci nie ycz , ale prawdopodobnie wizyta w oddziale Ci czeka.
    > :)

    otrzymałem dość Ciekawą odpowiedź z banku :

    Witam,

    dziękuję za przysłaną wiadomość.

    Korzystając z serwisu BZWBK24 Internet, można spłacić kredyt na konto
    kredytu - jest to przelew na rachunek obcy. Wpłacona kwota częściowa
    pokrywa raty kapitałowe od końca kredytu. Aby całkowicie zamknąć
    kredyt, konieczna jest wizyta w placówce Banku.

    Informacje szczegółowe uzyskać można w placówce naszego Banku. Aby
    ułatwić kontakt z placówką Banku informuję, że spis znajduje się na
    głównej stronie internetowej Banku - indywidualni.bzwbk.pl, proszę
    wybrać KONTAKT - a następnie proszę skorzystać z opcji - WYSZUKIWARKA
    PLACÓWEK I BANKOMATÓW.

    Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne. W razie
    dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.

    Z poważaniem
    Małgorzata Siemieniec
    Zespół Obsługi Klienta
    Bank Zachodni WBK S.A.