  • 1. Data: 2010-06-17 14:57:36
    Temat: BZWBK Limit wypłat z bankomatów
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje czy na kracie płatniczej Visa Wydajesz &
    Zarabiasz z BZWBK są jakieś limity ilościowe z wypłat z bankomatów.
    Bo zauważyłem że przy 16 transakcji dostałem wydruk z bankomatu "nie
    można zakończyć transakcji" lub "transakcja odrzucona".

    Wygląda na to że jest jakiś limit na 15 transakcji może Zespół_BZWBK
    się wypowie.
    W systemie wszystko OK karta aktywna itp.

    Damian

  • 2. Data: 2010-06-21 09:51:20
    Temat: Re: BZWBK Limit wypłat z bankomatów
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jun 17, 4:57 pm, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy kto si orientuje czy na kracie p atniczej Visa Wydajesz &
    > Zarabiasz z BZWBK s jakie limity ilo ciowe z wyp at z bankomat w.
    > Bo zauwa y em e przy 16 transakcji dosta em wydruk z bankomatu "nie
    > mo na zako czy transakcji" lub "transakcja odrzucona".
    >
    > Wygl da na to e jest jaki limit na 15 transakcji mo e Zesp _BZWBK
    > si wypowie.
    > W systemie wszystko OK karta aktywna itp.
    >
    > Damian

    Dzienny ilościowy limit (wypłaty oraz transakcje bezgotówkowe) dla
    karty Wydajesz & Zarabiasz wynosi 15.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 3. Data: 2010-06-21 11:23:52
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Dzienny ilościowy limit (wypłaty oraz transakcje bezgotówkowe) dla
    > karty Wydajesz & Zarabiasz wynosi 15.

    Dziękuję za odpowiedź. To by się zgadzało z moimi obserwacjami.

    Pozdrawiam
    Damian