  • 1. Data: 2005-09-26 17:09:46
    Temat: [BZWBK] Pochwała :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Żeby nie było, że tylko narzekam :-).

    Kupiłem sobie coś w Amazonie. Przyszło obciążenie, zaksięgowało się.
    Niestety amazon nie mógł zrealizować zlecenia. W związku z czym zrobił
    uznanie. No i fajnie. Tylko jeden drobny szczegół. Obciążenie było po
    kursie sprzedaży i prowizją za przewalutowanie. Natomiast uznanie jakie
    zrobił BZWBK po kursie kupna. Wysmarowałem reklamację. Troche się bałem,
    że będą próbowali coś kombinować. A tu zonk. Po zalogowaniu się do BZWBK
    24 operacją 'uznanie reklamacji - różnice kursowe' :-)
    Miłe.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 2. Data: 2005-09-27 14:54:07
    Temat: Re: [BZWBK] Pochwała :-)
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    | że będą próbowali coś kombinować. A tu zonk. Po zalogowaniu się do BZWBK
    | 24 operacją 'uznanie reklamacji - różnice kursowe' :-)

    A to przypadkiem Amazon nie oddał tych różnic?

    --
    Jaca

  • 3. Data: 2005-09-27 15:03:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jaca wrote:
    [...]

    > A to przypadkiem Amazon nie oddał tych różnic?

    Nie.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl