  • 11. Data: 2002-04-11 12:34:07
    Temat: Re: BZWBK - SUPER On-line
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > ROTFL :-)) List miesiąca ;-)))

    Popieram LOL :-)))

  • 12. Data: 2002-04-12 07:12:48
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > POS
    > bo
    > dniach.
    >
    > ROTFL :-)) List miesiąca ;-)))

    Takie smieszne ? Ja nie znam innego banku, ktory po dokonaniu w jego POSie
    transakcji kredytowa karta WYPUKLA, bez autoryzowania (!), tego samego dnia
    ksieguje i rozlicza transakcje na koncie. Moge za to podac przyklady bankow,
    ktore nie robia tego w tym samym dniu nawet dla kart elektronicznych
    autoryzowanych kazdorazowo.

    D.