  • 1. Data: 2012-09-14 19:29:19
    Temat: /BZWBK/ Zmiana TOiP
    Od: MK <m...@i...pl>

    Wydaje mi sie, ze jeszcze nie bylo na grupie o tej zmianie, przepraszam
    jesli przegapilem. BZWBK chyba bedzie mial jedna z najnizszych oplat za
    express ELIXIR, bo tylko 3 PLN lub gratis w przypadku kont VIP, ale za to
    wprowadza dziwne oplate za odwolanie stalego zlecenia obciazania karty
    platniczej - 35 pln....

    Szczegoly pod
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl
    /303lw2_najwazniejsze_zmiany_w_toip.pdf

    MK

  • 2. Data: 2012-09-15 08:06:05
    Temat: Re: /BZWBK/ Zmiana TOiP
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 14 Sep 2012 19:29:19 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    > express ELIXIR, bo tylko 3 PLN lub gratis w przypadku kont VIP, ale za to
    > wprowadza dziwne oplate za odwolanie stalego zlecenia obciazania karty

    I 1% zwrotu tylko za spożywczaki i stacje paliw. Rachunek do zamknięcia, a
    tak było fajnie.

    AK

  • 3. Data: 2012-09-17 10:31:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Wrz, 08:06, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:
    > Dnia Fri, 14 Sep 2012 19:29:19 +0200, MK napisa (a):

    > I 1% zwrotu tylko za spo ywczaki i stacje paliw. Rachunek do zamkni cia, a
    > tak by o fajnie.

    wprowadzono opłatę za Przelew24, czyli usługę umoSliwiającą płatności
    w polskich sklepach
    i aukcjach internetowych w wysokości:
     0,50 zł w przypadku kont osobistych, z wyłączeniem Konta<30, Konta24
    VIP, Konta24 PrestiS
    (otwartych od 1 stycznia 2005 r. do 31 marca 2011 r.), Kont Avocado;
     8 zł w przypadku Konta oszczędnościowego w złotych;
     20 zł w przypadku Konta oszczędnościowego a la Lokata w złotych;