  • 11. Data: 2007-05-18 08:55:38
    Temat: Re: BZWBK internet pod Linuxem ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Miernik wrote:

    > To jakaś lipa ten Twój PIN, PIN w BZWBK musi mieć co najmniej 8
    > znaków.

    Nie musi. Ja mam 4 znaki
    i dopiero czekam, żeby mnie zmusili do dłuższego :-)

  • 12. Data: 2007-05-18 08:56:16
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości
    > To jakaś lipa ten Twój PIN, PIN w BZWBK musi mieć co najmniej 8 znaków.

    Bzdura. Oczywiście to co podałem to lipa ale jak zamykałem tam rachunek 2
    mce temu to ciągle działał mi pin 4 znakowy.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 13. Data: 2007-05-18 08:56:58
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 18 May 2007 08:47:06 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Przy pierwszym zalogowaniu jest 4 znakowy - przynajmniej taki jest w
    > kopercie do uslug internetowych.
    > Nikt nie ma Opery?

    Specjalnie dla Ciebie przetestowałem wejście do BZ WBK spod Opery, hasło
    wyklikałem na klawiaturce ekranowej.
    Jestem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 14. Data: 2007-05-18 09:15:55
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Olgierd <n...@o...com> napisał(a):

    > Specjalnie dla Ciebie przetestowałem wejście do BZ WBK spod Opery, hasło
    > wyklikałem na klawiaturce ekranowej.
    > Jestem.

    Dzieki.
    Czyzby konto bylo nieaktywne w dniu zalozenia i podpisania kwitow?
    Sprawdze wieczorem.

  • 15. Data: 2007-05-18 09:19:23
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 18 May 2007 09:15:55 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Dzieki.
    > Czyzby konto bylo nieaktywne w dniu zalozenia i podpisania kwitow?
    > Sprawdze wieczorem.

    Ups, sorki za śmiecenie z kodowaniem ;-)
    Ja mam konto z okazji posiadania karty Money.pl i działało od chwili
    otrzymania pocztą pinów.

  • 16. Data: 2007-05-18 09:45:33
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Olgierd <n...@o...com> napisał(a):

    > Ups, sorki za śmiecenie z kodowaniem ;-)
    > Ja mam konto z okazji posiadania karty Money.pl i działało od chwili
    > otrzymania pocztą pinów.

    Ja to samo konto, tyle, ze na podpisanie umowy umowilem si w oddziale i tam
    otrzymalem piny.

  • 17. Data: 2007-05-18 14:11:02
    Od: villemo <b...@n...pl>

    Jako były pracownik banku posiadającego serwis internetowy powiem ci, że
    w 99,99% przypadków zablokowania sobie dostępu do konta jest nie problem
    z przeglądarką bądź nieaktywny pin a złe podanie identyfikatora bądź
    pinu. Nie bądź jak wszyscy skretyniali klienci przekonani o własnej
    nieomylności, i umiej się przyznać do błędu... zrypałes coś i tyle.
    A tak na marginesie, polecam Iceweasel... po cholere ktoś korzysta z
    Opery mając Iceweasel????

    pozdr

  • 18. Data: 2007-05-18 19:29:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 May 2007 16:11:02 +0200, villemo napisał(a):

> [...]
    > w 99,99% przypadków zablokowania sobie dostępu do konta jest nie problem
    > z przeglądarką bądź nieaktywny pin a złe podanie identyfikatora bądź

    Stawiam na włączonego CapsLocka :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2007-05-18 20:11:37
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):

    > Stawiam na włączonego CapsLocka :)

    Dla wszsytkich "wujkow dobra rada" ze szczegolna dedykacja dla bylego pracownika
    banku.

    Na kopercie z pinem internetowym, jest kod aktywacyjny. W banku zapomnieli go
    wprowadzic, wydajac dokumenty. Musze przejechac sie do banku, gdyz jest to operacja
    niemozliwa przez infolinie.

    Czyli konto nieaktywne.