  • 1. Data: 2008-01-30 16:10:52
    Temat: BZWBK kolejna żenada
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Witam

    Dostałem dzisiaj polecony (z potwierdzeniem odbioru!!!), że muszę jak
    najszybciej udać się do oodziału i podpisać nową umowę o dostępie
    elektronicznym w związku z wyjściem nowej ustawy " ble ble ble"
    I pogrozili mi jeszcze że jak tego nie zrobi to mnie odetną czy jakieś tam
    inne bzdury o rozwiązaniu ze mną umowy...

    Tylko że ja nie jestem klientem tego parabanku już od roku... 8-|

    I po to ganiali mnie na pocztę żebym stał w tej długaśnej kolejce barany?
    A myślałem, że mam już z nimi spokój...

    naprawdę nie polecam tego banku...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2008-01-30 16:34:25
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnq7jl$t43$1@atlantis.news.tpi.pl, *gg* wrote:
> [...]
    > jakieś tam inne bzdury o rozwiązaniu ze mną umowy...
    >
    > Tylko że ja nie jestem klientem tego parabanku już od roku... 8-|

    A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
    O prowadzenie konta/karty na pewno.
    A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
    rozwiazales? Jestes pewien?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-30 16:43:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 16:34, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:

    > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
    > O prowadzenie konta/karty na pewno.
    > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
    > rozwiazales? Jestes pewien?

    Sadze, ze trafiles - to odrebna umowa i do raz nadanego NIK podpinaja
    kolejne nabywane produkty,

  • 4. Data: 2008-01-30 16:47:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    d.googlegroups.com,
    *krzysztofsf* wrote:

    > Sadze, ze trafiles - to odrebna umowa i do raz nadanego NIK podpinaja
    > kolejne nabywane produkty,

    Wiem ze trafilem bo sam taka umowe podpisywalem.
    Tylko "bawia" mnie ludzie ktorzy sie pieklą na banki/urzedy/firmy a nie maja
    bladego pojecia co podpisuja lub co im sie wydaje ze wlasnie zrobili.

  • 5. Data: 2008-01-30 16:48:19
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fnq9a4$b4s$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
    > O prowadzenie konta/karty na pewno.

    zgadza się

    > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez

    no odłączyli mi dostęp elektroniczny następnego dnia po wypowiedzeniu umowy
    chociaż pobierali opłatę za kolejne 2 okresy. Jeżeli odcięli mnie od
    podglądu konta przez www od razu to chyba uznali że ta umowa sięteż
    automagicznie rozwiązała?

    faktycznie nie wypowiadałem umowy o dostęp elektroniczny ale do czego niby
    ten dostęp mam? Na pewno nie do konta, którego nie mam.
    Ja nie rozumiem procedur tego nibybanku.

    np. przy wypowiedzeniu pani niedysponentka chciala zmusić mnie do
    wypełnienia 2 stron jakiegoś ich formularza wypowiedzenia... i odmawiała
    potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia, które sobie sam wcześniej
    przygotowałem. Dopiero kierownik placówki przybił mi potwierdzenie na mojej
    kopii...

    mógłbym tak o tym banku opowiadać bez końca... miałem tam konto z 15 lat

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2008-01-30 16:51:23
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fnqa27$cju$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tylko "bawia" mnie ludzie ktorzy sie pieklą na banki/urzedy/firmy a nie
    > maja bladego pojecia co podpisuja lub co im sie wydaje ze wlasnie zrobili.

    a mnie nie bawią debilne procedury, które nie mogą stwierdzić że umowa o
    dostęp elektroniczny jest do niczego bo nie ma już niczego do czego przez
    ten dostęp mógłbym się dostać.

    jasno to wyłuszczyłem?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2008-01-30 16:51:54
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnq9ps$6dl$1@atlantis.news.tpi.pl, *gg* wrote:

    > faktycznie nie wypowiadałem umowy o dostęp elektroniczny ale do czego
    > niby ten dostęp mam? Na pewno nie do konta, którego nie mam.

    Masz nadany numer klienta i jesli wykupisz (podpiszesz umowe) o prowadzenie
    jakiegos produktu to automagicznie zyskasz dostep elektroniczny do niego.
    Kolejny raz umowy o dostepie elektronicznym podpisywac nie musisz.

    > Ja nie rozumiem procedur tego nibybanku.

    To widac.

  • 8. Data: 2008-01-30 16:52:55
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnq9vn$6vg$1@atlantis.news.tpi.pl, *gg* wrote:
> [...]

    > umowa o dostęp elektroniczny jest do niczego bo nie ma już niczego do
    > czego przez ten dostęp mógłbym się dostać.

    Tak, z powyzeszego watku widac ze jestes nieczytajacym umow pieniaczem.

  • 9. Data: 2008-01-30 18:45:28
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message news:fnq9ps$6dl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > mojej kopii...
    >
    > mógłbym tak o tym banku opowiadać bez końca... miałem tam konto z 15 lat

    No, cos w tym jest. Bank jest fajny, ale ludzie tam pracujacy denni.
    Ja tez rozwiazalem umowe, a mialem tam konto z "osobistym doradca", ktore
    do konca 2007 roku bylo za free. W dniu zamkniecia konta (gdzies w grudniu
    2007) dzwoni koles, slabowiedzacy urzedas, i mowi, ze nie moze mi zamknac
    konta, bo nie mam na nim kasy za prowadzenie. Jakies 4 minuty tlumaczylem
    mu, ze nie ma oplaty, bo byla promocja "Konto za free do konca 2007 --
    zaloz na probe". Gosc mi nie uwierzyl, powiedzial ze musi to sprawdzic i
    ze oddzwoni, ale nie oddzwonil a konto zamknal...

    Oni tak lubia, jeszcze dac kopniaka na koniec, aby klient aby przypadkiem
    nie wrocil...

    Ech...

  • 10. Data: 2008-01-30 21:48:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    darnok napisał(a):

    > Wiem ze trafilem bo sam taka umowe podpisywalem.
    > Tylko "bawia" mnie ludzie ktorzy sie pieklą na banki/urzedy/firmy a nie
    > maja bladego pojecia co podpisuja lub co im sie wydaje ze wlasnie zrobili.

    A ja dostałem właśnie list z Multibanku że kredyt odnawialny w moim
    rachunku (tu podany numer) zyskał nowe oprocentowanie. I się zastanawiam
    czy moje zamknięte kilka lat temu konto ożyło czy może tak się im tylko
    wysłało...

    PG