  • 11. Data: 2008-01-30 22:09:35
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > A ja dostałem właśnie list z Multibanku że kredyt odnawialny w moim
    > rachunku (tu podany numer) zyskał nowe oprocentowanie. I się zastanawiam
    > czy moje zamknięte kilka lat temu konto ożyło czy może tak się im tylko
    > wysłało...

    Ten list to w ogóle jakiś zakręcony jest... Dopiero się przyjrzałem:
    Łódź, 14.01.2007
    Nadano w CUP Łódź 2 w dn. 11.01.2007

    Nowe oprocentowanie obowiązuje od dnia 14 grudnia 2007

    :)

    PG

  • 12. Data: 2008-01-30 22:38:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gg" fnq9ps$6dl$...@a...news.tpi.pl

    > mógłbym tak o tym banku opowiadać bez końca... miałem tam konto z 15 lat

    Miałeś tam debet? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-01-30 22:44:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 22:09:35 +0000, Piotr Gralak <g...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Łódź, 14.01.2007
    >Nadano w CUP Łódź 2 w dn. 11.01.2007
    >
    >Nowe oprocentowanie obowiązuje od dnia 14 grudnia 2007

    Pierwszy wehikuł czasu nie może być doskonały, więc nie miej pretensji, że
    dostarcza listy do niewłaściwych osób.

  • 14. Data: 2008-01-30 22:44:53
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
    > O prowadzenie konta/karty na pewno.
    > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
    > rozwiazales?

    Ja jak likwidowałam tam konto studenckie, to pani "za ladą" wymieniała
    wszystko, co mogłam mieć aktywne i jak na coś trafiła, to odznaczała w swoim
    komputerze. Trochę to trwałoi zastanawiałam się też, dlaczego nie robi się
    wszystko automatem... osobno rachunek, powiadomienia mailem o saldzie,
    dostęp do www, polecenia zapłaty...
    Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
    konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 15. Data: 2008-01-30 22:47:22
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Sławomir Szyszło" f...@s...list.pl

    > Pierwszy wehikuł czasu nie może być doskonały, więc nie miej pretensji, że
    > dostarcza listy do niewłaściwych osób.

    Bez przesady -- nie jest wcale pierwszy. Znałem wcześniej i inne. :)
    BTW tych wehikułów -- czy podróżowanie w czasie nie jest opodatkowane? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-01-30 22:51:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 22:44, "skarb" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
    > konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".

    Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
    szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
    "upominac o swoje".
    Moze wynika to z tego, ze nie maja przypisania klienta do oddzialu i w
    kazdym oddziale mozna przeprowadzic wszystkie operacje, traktujac go
    jakby byl macierzystym ?

  • 17. Data: 2008-01-30 23:02:07
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    > Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
    > szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
    > "upominac o swoje".

    Nie wpadłam na to, żeby gdziekolwiek dzwonić ;-) Poszłam do oddziału z
    marszu, oderwałam panią od chrupania papryki i "chciałam zlikwidować konto".

    > Moze wynika to z tego, ze nie maja przypisania klienta do oddzialu i w
    > kazdym oddziale mozna przeprowadzic wszystkie operacje, traktujac go
    > jakby byl macierzystym ?

    I bardzo dobrze! Teraz mieszkam w Łodzi i raczej nie chciałoby mi się jechać
    do Wrocławia, gdzie zakładałam konto tylko po to, żeby je zlikwidować. Ale
    tak, z tego, co pamiętam mieli zawsze trochę kłopotu z powodu mojej
    "migracji Wrocław->Łódź". Odkąd zaczęłam załatwiać sprawy w Łodzi, zawsze
    było delikatne wywrócenie oczkami i "aha, to wyślemy dokumenty do
    Wrocławia".

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 18. Data: 2008-01-30 23:06:51
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
    szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
    "upominac o swoje".

    ~~~~~~~~

    Infolinia bzwbk jest najbardziej wprowadzajaca w blad infolinia na
    swiecie. Nigdy nie dostalem tam dobrej informacji. Nawet cos tak prostego,
    jak pytanie o zalozenie konto24.pl -- odeslano mnie do oddzialu, gdzie "sa
    formularze i obsluga zalozy panu takie konto od razu", a w oddziale
    oczywiscie wiedzieli lepiej, ze trzeba sie zalogowac do allegro i stamtad
    zalozyc konto.

    Wyjatkowo niekompetentni ludzie na dezinfolinii bzwbk pracuja.

  • 19. Data: 2008-01-30 23:17:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 23:06, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > zalozyc konto.
    >
    > Wyjatkowo niekompetentni ludzie na dezinfolinii bzwbk pracuja.

    Ja mam akurat odwrotne doswiadczenia.
    Gdy infolinia czegos nie wiedziala, prosila o zaczekanie az sie
    skonsultuje ze specjalistami np. od kart kredytowych. Z tym, ze sprawy
    zalatwialem w godzinach dopopoludniowych - moze pozniej infolinia nie
    ma wsparcia?

    W oddziale musialem zmusic pracownice do powieszenia sie na sluchawce
    na pol godziny, zeby uzyskala potwierdzenie mojej informacji ze mozna
    i wyjasnienie jak mozna, zmiany daty rozliczenia KK niebedacej goldem.

  • 20. Data: 2008-01-30 23:39:42
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    gg pisze:
    > Witam
    >
    > Dostałem dzisiaj polecony (z potwierdzeniem odbioru!!!), że muszę jak
    > najszybciej udać się do oodziału i podpisać nową umowę o dostępie
    > elektronicznym w związku z wyjściem nowej ustawy " ble ble ble"
    > I pogrozili mi jeszcze że jak tego nie zrobi to mnie odetną czy jakieś tam
    > inne bzdury o rozwiązaniu ze mną umowy...
    >
    > Tylko że ja nie jestem klientem tego parabanku już od roku... 8-|
    >
    > I po to ganiali mnie na pocztę żebym stał w tej długaśnej kolejce barany?
    > A myślałem, że mam już z nimi spokój...
    >
    > naprawdę nie polecam tego banku...

    Ja dostałem podobny.
    A przygoda z tym bankiem zakończyła się kilka lat temu. Nawet tak dawno,
    że już nie pamiętam kiedy.
    Chyba nie będę nic z tym robił i z tego co piszą z końcem listopada br.
    ulegnie rozwiązaniu.