  • 1. Data: 2014-01-27 16:58:37
    Temat: BZWBK - miękną... (Konto 1|2|3)
    Od: b...@g...com

    Coś chyba najnowszy przebój eins zwei drei nie cieszy się zakładaną popularnością..
    Zmienili (do końca maja promocyjnie)wysokość wpływów zwalniających od opłaty. Było
    pięć kilozłotówek, zeszli na dwie KPLN.

  • 2. Data: 2014-01-27 20:20:27
    Temat: Re: BZWBK - miękną... (Konto 1|2|3)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> e...@g...co

    : Coś chyba najnowszy przebój eins zwei drei nie cieszy
    : się zakładaną popularnością.. Zmienili (do końca maja
    : promocyjnie)wysokość wpływów zwalniających od opłaty.
    : Było pięć kilozłotówek, zeszli na dwie KPLN.

    Lody topnieją, więc i BZ WBK KB miękknie.

    Matce dali 3 razy po 50 pln... Już nie podważają
    firmowości konta... [widać, nie chcą zadzierać
    z Janem Pawłem II -- a to jego prałat
    [nie]honorowy święcił tę firmę] Ciekawe,
    kiedy oddadzą resztę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-01-28 00:47:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Coś chyba najnowszy przebój eins zwei drei nie cieszy się zakładaną
    >popularnością..

    ostatnio bylem w marmurku i pytam o KGP, a oni mi podsuwaja tabelki z
    123.
    I nie wiem - premia jakas za 123, czy to juz Konto niegodne Polecenia
    ?

    >Zmienili (do końca maja promocyjnie)wysokość wpływów zwalniających od
    >opłaty.
    >Było pięć kilozłotówek, zeszli na dwie KPLN.

    A po maju co ? warunki z dnia zalozenia, czy 5k albo oplata ?

    J.

  • 4. Data: 2014-01-28 01:48:18
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-01-27 16:58, b...@g...com pisze:
    > Coś chyba najnowszy przebój eins zwei drei nie cieszy się zakładaną popularnością..
    Zmienili (do końca maja promocyjnie)wysokość wpływów zwalniających od opłaty. Było
    pięć kilozłotówek, zeszli na dwie KPLN.

    Jak nie ma 700 PLN na horyzoncie, to trzeba czymś innym skusić ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K