-
11. Data: 2010-01-28 14:31:34
Temat: Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>
Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce "Karty" przez
tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do momentu
rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal jest
widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych środków
widocznych w "Portfelu". W sporadycznych przypadkach może się jednak
zdarzyć, że blokada pomimo zaksięgowania operacji dalej będzie
obciążać konto (max. do 7 dni). Taka sytuacja dotyczy na przykład
opisywanych problemów z rozliczaniem płatności na stacjach Neste. W
sytuacji, gdy zależy nam na usunięciu blokady przed 7-dniowym
terminem, należy zadzwonić na infolinię bądź udać się do oddziału.
Przepraszamy za tę niedogodność jednocześnie informując, że pracujemy
nad rozwiązaniem poprawiającym obsługę blokad w systemie
transakcyjnym.
Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
-na-forach.html
Zespół Banku Zachodniego WBK
-
12. Data: 2010-01-30 08:53:01
Temat: Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Zespol_BZWBK"
> (...) W sporadycznych przypadkach może się jednak
> zdarzyć, że blokada pomimo zaksięgowania operacji dalej będzie
> obciążać konto (max. do 7 dni). Taka sytuacja dotyczy na przykład
> opisywanych problemów z rozliczaniem płatności na stacjach Neste.
dzięki wszystkim za informację - faktycznie, czasem udaje im się pożenić
blokadę z księgowaniem :-)
*** blad ***