  • 1. Data: 2012-01-31 22:05:54
    Temat: BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
    Od: " " <b...@g...pl>

    BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
    Kiedy w BZWBK pobierają opłaty z konta<30 i konta oszczędnościowego?
    Z końcem miesiąca kalendarzowego czy w "miesięcznice" otwarcia rachunku?

  • 2. Data: 2012-02-01 18:43:04
    Temat: Re: BZWBK - opłaty w
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
    > Kiedy w BZWBK pobierają opłaty z konta<30 i konta oszczędnościowego?
    > Z końcem miesiąca kalendarzowego czy w "miesięcznice" otwarcia rachunku?

    Z ciekawości. Który bank pobiera opłaty w "miesięcznice" otwarcia konta?

    Bo tak sobie myślę... Ja otworzyłem 1., ty 5., ktoś tam 15., itd. Więc każdy z
    nas ma w innym dniu pobieraną opłatę. System informatyczny którego banku jest
    taki mądry i - co ważniejsze - wydolny? Będę go "podziwiać" i chyba nawet
    przetestuję :-)

  • 3. Data: 2012-02-01 19:05:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " jk" jgc13o$ldi$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > System informatyczny którego banku jest taki mądry i - co
    > ważniejsze - wydolny? Będę go "podziwiać" i chyba nawet

    KK mają swoje okresy różnie rozrzucone. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-02-01 19:15:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Z ciekawości. Który bank pobiera opłaty w "miesięcznice" otwarcia konta?

    Inteligo.

> [...]
    > taki mądry i - co ważniejsze - wydolny? Będę go "podziwiać" i chyba nawet
    No właśnie to jest lepsze dla wydajności - nie liczy się opłat jednego
    dnia dla wszystkich rachunków, tylko w każdym dniu miesiąca dla części.

    KJ

    GNU is Not Unix

  • 5. Data: 2012-02-01 19:23:04
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo.

    Dokladnie :)
    - u mnie tym dniem jest 14-ty

  • 6. Data: 2012-02-01 20:01:25
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > No właśnie to jest lepsze dla wydajności - nie liczy się opłat jednego
    > dnia dla wszystkich rachunków, tylko w każdym dniu miesiąca dla części.

    Dzięki. Naprawdę jestem zdziwiony. A kiedyś miałem tam nawet konto...
    Ktoś tu wyżej napisał o KK, ale tu też znajdziemy banki, w których dni
    pobierania są sztywne.

    A co do wydajności, to dochodzę do wniosku, że jednak bez sensu wyciągnąłem
    ten argument. Bo mimo wszystko są dwie strony:
    - albo w jednym dniu hurtem -> jedna - bardzo upraszczając - duża "operacja" i
    po sprawie
    - albo każdego dnia po ileś tam pozycji -> dwadzieścia kilka mniejszych
    "operacji"
    I tak pewnie zależy od danego SI używanego w konkretnym Banku.

  • 7. Data: 2012-02-01 20:13:44
    Temat: Re: BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
    > Kiedy w BZWBK pobierają opłaty z konta<30 i konta oszczędnościowego?
    > Z końcem miesiąca kalendarzowego czy w "miesięcznice" otwarcia rachunku?

    Ostatniego dnia miesiąca za mijający miesiąc.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-02-01 20:24:42
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl>

    wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa) jest
    szybsza w takich przypadkach

  • 9. Data: 2012-02-01 20:34:24
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    konikpolny <k...@n...pl> napisał(a):

    > wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa) jest
    > szybsza w takich przypadkach

    Właśnie to napisałem - zależy od danego SI :-)

    Zbyt szybko po prostu wysłałem pierwszego posta w tym wątku.

  • 10. Data: 2012-02-01 20:53:26
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> napisał(a):
    > Ostatniego dnia miesiąca za mijający miesiąc.

    Czyli "płacę z BZWBK24" z konta oszczędnościowego jest za free?
    Ciekawe. Też myślałem że ostatniego - bo wtedy % się naliczył :) - ale nie
    wiadomo co hiszpańska corrida wymyśli:)