  • 11. Data: 2012-02-01 21:46:06
    Temat: Re: BZWBK - opłaty w
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 21:24:42 +0100, "konikpolny" <k...@n...pl>
    wklepał(-a):

    >wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa) jest
    >szybsza w takich przypadkach

    Gorzej jak trwa dłużej niż przewidziany na nią czas (bo ludzie w promocji
    założyli 50 tys. nowych rachunków).
    Generalnie lepiej rozkładać operacje w czasie. Dlatego też operatorzy komórkowi
    wystawiają faktury wg daty rozpoczęcia umowy a nie 1 dnia miesiąca.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 12. Data: 2012-02-01 21:50:42
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Czyli "płacę z BZWBK24" z konta oszczędnościowego jest za free?
    > Ciekawe. Też myślałem że ostatniego - bo wtedy % się naliczył :) - ale nie
    > wiadomo co hiszpańska corrida wymyśli:)

    Z opowiadań wiem, że do godziny 24 ostatniego dnia miesiąca może nic się
    nie dziać, a następnego dnia jest pobrana opłata z datą z poprzedniego dnia.

    Nie wiem, co to "BZWBK24". Miałem konto w BZ, miałem konto w WBK, ale w
    BZWBK już nie ;).

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2012-02-02 08:22:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 21:24:42 +0100, konikpolny napisał(a):

    > wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa)
    > jest szybsza w takich przypadkach

    Według mnie lepiej się wystrzegać tak zwanych lokalnych pików i rozłożyć
    obliczenia w czasie - zalety: potrzebna mniejsza moc obliczeniowa,
    łatwiej wyszukać błędy, większa elastyczność.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2012-02-02 10:30:53
    Temat: Re: BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
    Od: Zespół Banku Zachodniego WBK <i...@g...com>

    On 31 Sty, 23:05, " " <b...@g...pl> wrote:
    > BZWBK-opłatyw"miesięcznice"konta?
    > KiedywBZWBKpobierająopłatyzkonta<30 ikontaoszczędnościowego?
    > Z końcem miesiąca kalendarzowego czyw"miesięcznice" otwarcia rachunku?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenetwportalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Opłaty pobierane są w następujący sposób:

    a) prowadzenie rachunku - ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego

    b) przelewy, wyciągi, wypłaty - cyklicznie ostatniego dnia danego
    miesiąca kalendarzowego pobierane są opłaty sumaryczne za poszczególne
    transakcje oraz wyciągi wysyłane w okresie od pierwszego do ostatniego
    dnia danego miesiąca kalendarzowego.

    c) pozostałe opłaty pobierane są z rachunku - w dniu złożenia lub
    wykonania dyspozycji lub w innych terminach wskazanych w TOiP przy
    poszczególnych opłatach i prowizjach lub umowach zawartych pomiędzy
    klientem a BZ WBK.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na stronie:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

  • 15. Data: 2012-02-05 01:32:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " jk" jgc13o$ldi$...@i...gazeta.pl...

    > Bo tak sobie myślę... Ja otworzyłem 1., ty 5., ktoś tam 15., itd.
    > Więc każdy z nas ma w innym dniu pobieraną opłatę. System informatyczny
    > którego banku jest taki mądry i - co ważniejsze - wydolny? Będę go
    > "podziwiać" i chyba nawet przetestuję :-)

    Agikola spełnia marzenia, ;) a spełniając -- proponuje
    samodzielne wybranie dogodnego dnia spłaty rat...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-02-09 18:16:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " jk" jgc5ml$72l$...@i...gazeta.pl

    > Ktoś tu wyżej napisał o KK, ale tu też znajdziemy
    > banki, w których dni pobierania są sztywne.

    Mille?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-02-09 20:37:27
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@C...pl> napisał(a):

> [...]
    > wystawiają faktury wg daty rozpoczęcia umowy a nie 1 dnia miesiąca.

    Zły przykład z operatorem komórkowym.
    - na kartę/mix jest to rozliczane w czasie rzeczywistym.
    - na abonament, są zbierane rekordy, ale w miarę na bieżąco.

  • 18. Data: 2012-02-09 21:33:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 20:37:27 +0000 (UTC), " " <b...@W...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Zły przykład z operatorem komórkowym.
    >- na kartę/mix jest to rozliczane w czasie rzeczywistym.
    >- na abonament, są zbierane rekordy, ale w miarę na bieżąco.

    Tak, jasne. Wygenerowanie i wydrukowanie np. 2 mln faktur na pewno trwa ułamek
    sekundy...

    --
    Sławomir Szyszło