  • 11. Data: 2013-06-11 13:46:30
    Temat: Re: BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-11 13:26, m...@g...com pisze:

    > ale pytam się co to normalnego klienta obchodzi i po co robicie te placówki
    partnerskie skoro podstawowych spraw nie można załatwić

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 12. Data: 2013-06-12 09:59:54
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 13:46:30 UTC+2 użytkownik zgred napisał:

    partnerskie skoro podstawowych spraw nie można załatwić

    > --
    >

    > Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

    Na pewno ustawe o zwiazkach partnerskich - od tego takie placowki - sama nazwa mowi

  • 13. Data: 2013-06-13 10:17:56
    Od: Z...@b...pl

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 09:59:54 UTC+2 użytkownik kks napisał:

    partnerskie skoro podstawowych spraw nie można załatwić

    > Na pewno ustawe o zwiazkach partnerskich - od tego takie placowki - sama nazwa mowi

    Na ten moment w placówkach partnerskich nie ma możliwości pełnej systemowej obsługi
    Klientów oddziałów BZ WBK, ale rozpatrujemy zmianę tego procesu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK.

  • 14. Data: 2013-06-13 11:00:21
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-13 10:17, Z...@b...pl pisze:
    [ciach]

    Uprasza się Zespół Banku Zachodniego WBK o cytowanie zgodnie z
    przyjętymi zasadami :) Dziękuję.

    --
    radar

  • 15. Data: 2013-06-21 21:08:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 11 Jun 2013 07:08:00 +0200, zgred <z...@e...com> wrote:

    >A rozwiązać - wymyślą tysiąc niespełnionych warunków, jak choćby TEPSA
    >na tf stacjonarny (wiem, bo od grudnia likwiduję tf stac. u mamy; na
    >razie jest taki postęp, że telefon już od 1.06 nie działa :) )
    Likwidujesz? Mogłeś przenieść do jakiegoś voipa i byś się natychmiast
    od tepsy uwolnił. A później by sobie numer wygasł nieopłacony.

    WAM