  • 11. Data: 2013-05-31 17:45:47
    Temat: Re: BZWBK pierwsza wypłata z promocji 700zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 7...@g...co

    > Jeśli się mylę -- proszę o poprawienie mnie, bo czeka
    >
    > mnie w czerwcu pierwszy raz i nie chcę czegoś popsuć.

    : Nie mylisz się.

    Albo mylę się, albo nie mylę się -- skoro
    o czymś nie pamiętam, to znaczy, że mylę się.

    : Pamiętaj tylko o jeszcze dodatkowym 4. przelewie
    : przez pierwsze 2 miesiące, co by zyskać 100 z polecenia...

    Co to za 4 przelew lub 4 punkt?
    Piszesz albo za mało -- jak tutaj, albo za dużo.

    Jeden przelew przychodzący z wynagrodzeniem (rentą itp.)
    oraz trzy przelewy wychodzące. Co jeszcze trzeba przelać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-05-31 17:47:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cinnek" ko5rqs$ufp$...@n...news.atman.pl

    > BZWBK wypłacił mi właśnie pierwszą nagrodę 50zł za kwiecień. Czekali prawie do
    ostatniej chwili ;)

    Miałeś przelew z wynagrodzeniem czy zwykły?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-05-31 19:00:19
    Od: pws <p...@g...com>

    Eneuel, 4 przelewy wychodzące. Bo w samej promocji "Nawet 700..." są tylko 3
    wymagane, a w poleceniach 4 przelewy.
    Tak samo wymagane są min. 4 płatności kartą - bo 300 zł można wydać też i 1
    płatnością...

  • 14. Data: 2013-06-01 01:43:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" a...@g...co

    : Eneuel, 4 przelewy wychodzące. Bo w samej promocji
    : "Nawet 700..." są tylko 3 wymagane, a w poleceniach 4 przelewy.
    : Tak samo wymagane są min. 4 płatności kartą - bo 300 zł można
    : wydać też i 1 płatnością...

    Czy ten 4 przelew jakoś różni się od pozostałych trzech?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-06-01 09:33:19
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 01:43:28 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy ten 4 przelew jakoś różni się od pozostałych trzech?

    Nie, nie różni się niczym od pozostałych - zwykłe przelewy wychodzące.

    A dla pewności zacytuję fragment z warunków poleconego:
    "(...)
    4. Zapewnienie na nowo otwarte Konto osobiste minimum jednego wpływu o wartości
    minimum 1000 zł z tytułu wynagrodzenia, emerytury lub renty w każdym z dwóch
    pierwszych miesięcy kalendarzowych, nie wliczając miesiąca, w którym zostało otwarte
    Konto osobiste
    5. Dokonanie minimum 4 przelewów na dowolny rachunek w każdym z dwóch pierwszych
    miesięcy kalendarzowych, nie wliczając miesiąca, w którym zostało otwarte Konto
    osobiste.
    6. Dokonanie minimum 4 transakcji kartą debetową do konta w każdym z dwóch pierwszych
    miesięcy kalendarzowych, nie wliczając miesiąca, w którym zostało otwarte Konto
    osobiste."

    Poza tym 300 zł kartą, ale o tym już wiesz.

  • 16. Data: 2013-06-01 10:40:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 3...@g...co

    > Czy ten 4 przelew jakoś różni się od pozostałych trzech?

    : Nie, nie różni się niczym od pozostałych - zwykłe przelewy wychodzące.

    : A dla pewności zacytuję fragment z warunków poleconego:
    : "(...)
[...]

    Czyli aby było ok, trzeba:

    )( 4 razy lać na zewnętrz co miesiąc
    (żeby nie wdawać się w liczenie -- 2 miesiące,
    czy 3, można po prostu lać 4 razy co miesiąc)
    przez 10 miesięcy?

    )( 1 raz wlać 1 kpln jako wynagrodzenie czy emeryturę
    itp. w każdym miesiącu (w 10? miesiącach?)

    )( 300 plnów wydać w 4 transakcjach w każdym miesiącu
    (i znów -- w 10? miesiącach?)

    Jest tego razem:

    10miesięcy*50pln/miesiąc+200pln+100pln

    tyle, czy jakoś coś plącze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-06-01 14:19:10
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 10:40:08 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czyli aby by�o ok, trzeba:
    >
    > )( 4 razy la� na zewn�trz co miesi�c
    >
    > (�eby nie wdawa� si� w liczenie -- 2 miesi�ce,
    >
    > czy 3, mo�na po prostu la� 4 razy co miesi�c)
    >
    > przez 10 miesi�cy?
    >

    > )( 1 raz wlaďż˝ 1 kpln jako wynagrodzenie czy emeryturďż˝
    >
    > itp. w ka�dym miesi�cu (w 10? miesi�cach?)
    >

    > )( 300 pln�w wyda� w 4 transakcjach w ka�dym miesi�cu
    >
    > (i zn�w -- w 10? miesi�cach?)
    >

    > Jest tego razem:
    >

    > 10miesi�cy*50pln/miesi�c+200pln+100pln
    >

    > tyle, czy jako� co� pl�cze?

    Tyle.

    Trochę jednak zamotałeś, bo warunki obu promocji (700 i polecenia) są podobne, ale
    nie identyczne. Nie ma to jednak wpływu na wszystkie premie.

    Wyżej wymieniałem tylko warunki programu Poleceń (wystarczy je spełniać tylko przez
    pierwsze 2 miesiące - czyli w twoim przypadku w czerwcu i w lipcu).

    A w promocji "Nawet 700..." (przez 10 miesięcy od czerwca) wystarczą 3 przelewy
    wychodzące i 300 zł wydane kartą nawet w jednej transakcji.
    To tak dla ścisłości.

    Możesz oczywiście wykonywać warunki, które wymieniłeś przez wszystkie 10 miesięcy nie
    wchodząc w te szczegóły i subtelne różnice, a wszystkie premie i tak dostaniesz. ;)

  • 18. Data: 2013-06-01 16:48:44
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    pws, pytanie tym razem takie ktorego nie bylo. Jestem polecajacym w tej
    promocji. Musialem byc aktywnym klientem, przyznali mi dostep do strony
    polecajacych, poleconych mam w tabelce (o dziwo usuneli imiona, wczesniej
    byly).

    Teraz mnie trapi jedno - czy jak zrezygnuje z karty BzWBK i/lub przestane
    przesylac tam wynagrodzenie (wole do alior) to dostane za polecenie?
    Wydawalo mi sie ze warunek to tylko dostanie sie do programu polecen, pozniej
    mozna zostac "pasywnym klientem"?

  • 19. Data: 2013-06-01 17:24:39
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 16:48:44 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:
> [...]
    >
    > Wydawalo mi sie ze warunek to tylko dostanie sie do programu polecen, pozniej

    Mi też usunęli imiona, które wcześniej były ;) Straszny mają burdel w systemie i w
    tej ich pełnej błędów aplikacji... Ciągle zapewniają, że naprawią wszystko, a jak
    dotąd nie zrobili prawie nic.

    Ja tam żadnego wynagrodzenia nie przesyłam (nie muszę jeszcze z racji wieku -
    Konto<30), a kartę na razie trzymam (1 płatność w miesiącu gwarantująca jej
    darmowowść nie jest zbyt dużym wysiłkiem).

    Jednak myślę, że nie ma żadnych przeszkód dla zostania "pasywnym klientem", jak to
    określiłeś - przecież jedynymi regulaminowymi warunkami było własnie dostanie się do
    tego programu (aktywność przez 3 wcześniejsze miesiące). A co później, tego regulamin
    już nie określa, więc luz... Tylko konta nie zamknij, bo nie będą mieli gdzie nagród
    przelać ;)

  • 20. Data: 2013-06-01 17:59:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" a...@g...co

[...]

    Czyli to 10*50+200+100

    200 za polecenie zapłaty
    100 za polecenie otwarcia konta
    50 za każdy z 10 miesięcy

    : wystarczą 3 przelewy wychodzące i 300 zł wydane kartą nawet
    : w jednej transakcji. To tak dla ścisłości.

    Ale nie zawadzi zrobić więcej?

    : Możesz oczywiście wykonywać warunki, które wymieniłeś przez
    : wszystkie 10 miesięcy nie wchodząc w te szczegóły i subtelne
    : różnice, a wszystkie premie i tak dostaniesz. ;)

    To dobrze.

    Nie chcę niczego przeoczyć czy przegapić a kto na gorącym
    sparzył się, te na zimne dmucha.

    Nie muszę

    )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) trzy razy płacić
    debetówką (mogę jeden raz, oby wydać 300 pln w miesiącu)

    i nie muszę

    )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) 4 razy
    przelewać z konta w Polskę

    a nawet nie muszę

    )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) przelewać
    wynagrodzenia do banku na KGP

    ale jeśli to zrobię, też nie stracę niczego z wiśni
    (jednorazowych wypłat) czy (wielorazowych,
    cyklicznych wypłat) orzechów.

    -=-

    Fajnie wiedzieć i widzieć wyraźnie, co trzeba zrobić.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'