  • 1. Data: 2009-04-04 06:52:20
    Temat: BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    http://www.bzwbk.pl/70241

    przy wplywach 1 000 zl na konto , konto zarabiajace jest za darmo,
    1% kwoty wydanej przez karte wraca do wlasciciela co daje nam
    oprocentowanie tej kwoty (przeznaczonej na karte bo tylko w tym celu warto
    korzystac z konta) 12% w stosunku rocznym .

    Warto zaznaczyc ze przy platnosci internetowej nie wolno klikac
    na tak przy pytaniu o aktywacje 3d secure bo dojda oplaty za smsy :)

    Przy okazji wie ktos czy da sie wylaczyc to pytanie, rozumiem gdy sie raz
    zapytaja ale jest to robione praktycznie za kazdym razem nawet po odmowie,
    zeby bylo smieszniej zrezygnowac z tego (jak sie ktos zgodzi) mozna dopiero po
    6 miesiacach i nikt sie przy kolejnych transakcjach nie pyta i to :)

  • 2. Data: 2009-04-04 08:07:34
    Temat: Re: BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 4, 8:52 am, " autor"
    <n...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > oprocentowanie tej kwoty (przeznaczonej na karte bo tylko w tym celu warto
    > korzystac z konta) 12% w stosunku rocznym .

    Zarabiajace czy zakupowe z aliora?

    Bo zarabiajace, na ktorym daja 50 zl miesiecznie to konto firmowe, a
    to z BZ WBK to zwykly ror z cashback. Podobne jest zakupowe w
    aliorze, tez daja 1%.

    Ale w życiu cashback bym nie uznal, za rownowaznik oprocentowania 12%
    w stosunku rocznym ;-) Trudno wszystko z konta wydac karta ;-)

  • 3. Data: 2009-04-04 08:20:50
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    BK <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale w =BFyciu cashback bym nie uznal, za rownowaznik oprocentowania 12%
    > w stosunku rocznym ;-) Trudno wszystko z konta wydac karta ;-)

    no zakupowe :) skrot myslowy.
    Konto oczywiscie tylko doplatnosci karta, nadwyzke do eurobanku i
    ewewentualnie na konto oszczednosciowe gdziekolwiek.

  • 4. Data: 2009-04-04 08:59:43
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    autor wrote:

    > no zakupowe :) skrot myslowy.
    > Konto oczywiscie tylko doplatnosci karta, nadwyzke do eurobanku i
    > ewewentualnie na konto oszczednosciowe gdziekolwiek.

    E tam - wydaje mi się, że ror w eurobanku i KK z cashbackiem w Aliorze
    to jeszcze lepsze rozwiązanie. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-04-04 09:03:36
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Ale w życiu cashback bym nie uznal, za rownowaznik oprocentowania 12%
    w stosunku rocznym ;-) Trudno wszystko z konta wydac karta ;-)
    -----------------

    Choćby dlatego, że obsługa karty kosztuje 18zł/rok, a trzymane na koncie
    pieniadze nie procentują jak w przypadku KK.

  • 6. Data: 2009-04-04 09:10:17
    Od: " " <n...@g...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > E tam - wydaje mi się, że ror w eurobanku i KK z cashbackiem w Aliorze
    > to jeszcze lepsze rozwiązanie. :-)

    do momentu skonczenia limitu na karcie lub wydatku przewyzszajacego limit :)

    oba rozwiazania sa dobre

  • 7. Data: 2009-04-04 09:13:33
    Od: " " <n...@g...pl>

    Szymon <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Choćby dlatego, że obsługa karty kosztuje 18zł/rok, a trzymane na koncie
    > pieniadze nie procentują jak w przypadku KK.

    pierwsze dwa lata sa bezplatne (karta visa do konta w bzwbk)

  • 8. Data: 2009-04-04 09:24:20
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > pierwsze dwa lata sa bezplatne (karta visa do konta w bzwbk)

    Opłata za kartę tak, ale jej obsługa to 1,50zł/mc i jakoś nie dostrzegłem
    zwolnienia z tej opłaty.

  • 9. Data: 2009-04-04 09:36:07
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    n...@g...pl wrote:

    > do momentu skonczenia limitu na karcie lub wydatku przewyzszajacego limit :)

    Że jak? A debetówki to niby nie musisz zasilać? Po prostu wpłacasz
    potrzebną kwotę na rachunek karty i używasz jej dalej. A jak nadpłacisz,
    to możesz wydać ponad limit.

    > oba rozwiazania sa dobre

    Nie, bo w przypadku KK zarabiasz jeszcze na odsetkach w grace period. No
    i nie musisz z góry przekazywać kasy na nisko oprocentowane konto (no
    chyba że chcesz wydać ponad limit, ale wtedy i tak przelewasz tylko
    różnicę, a nie całość)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2009-04-04 09:53:52
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > i nie musisz z góry przekazywać kasy na nisko oprocentowane konto (no
    > chyba że chcesz wydać ponad limit, ale wtedy i tak przelewasz tylko

    Wszystko prawda. Mały minus jest taki, że zwykle papierków trzeba nanieść
    zdecydowanie więcej w przypadku KK niż w przypadku ror. Do tego bez
    odpowiednich obrotów KK w aliorze bywa dość droga w stosunku do tego z ror.
    No i jej zabezpieczenie też troszkę słabsze.