  • 21. Data: 2006-05-22 10:53:05
    Temat: Re: BZWBK przelewy z KK
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Grzes napisał(a):
    > ja nie widzę :)
    > podaj która to jest strona/punkt itp.

    Tabela tutaj:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11020

    Rozdz. VII pkt 26

    --
    Dawid

  • 22. Data: 2006-05-22 11:03:17
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> napisał w
    wiadomości news:e4s56b$8tq$1@inews.gazeta.pl...
    > Grzes napisał(a):
    >> ja nie widzę :)
    >> podaj która to jest strona/punkt itp.
    >
    > Tabela tutaj:
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11020
    >
    > Rozdz. VII pkt 26
    >
    > --
    > Dawid

    dzięki

    mi po prostu brał tabelę z dysku lokalnego a nie z sieci

  • 23. Data: 2006-05-22 12:04:26
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Sierant" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > usługa ma wejsc pod koniec maja (jakos 26.05), jezeli przelew bedzie
    > kosztowal 3zl bez wzgledu na kwote, bedzie to operacja bezgotowkowa i
    > bedzie
    > mozna przelac kase na jakiekolwiek konto to bedzie to ciekawa oferta, ale
    > tylko dla klienta, bo bank na tym nie zarobi ;-((

    nie wolno robic przelewow na wlasne konta

  • 24. Data: 2006-05-22 12:05:32
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    xviper <v...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Sierant" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie wolno robic przelewow na wlasne konta

    a wolno robić na konto kolegi ? :))

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 25. Data: 2006-05-22 12:12:21
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    no zobaczymy jak usluga zostanie wprowadzona, ale jezeli jest tak jak
    napisali w TOiP (3zł, grace period i wszystkie przelewy) to od reki
    przelewam wszystkie srodki z kart BZ WBK na OKO, do Getin Banku lub do
    Polbanku i bede patrzyl jak mi odsetki przez 3 m-ce rosna ;-))

  • 26. Data: 2006-05-22 16:52:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 22 May 2006 14:04:26 +0200, "xviper" <v...@o...pl> wrote:

    >nie wolno robic przelewow na wlasne konta

    gdzie i jak dokładnie to ujęli?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2006-05-22 16:55:25
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22756

  • 28. Data: 2006-05-22 17:09:39
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:e4sqa6$olm$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): xviper napisał(a):

    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/22756

    cytyje:
    "Na jaki rachunek mogę dokonać przelewu?
    Przelewu można dokonać na dowolny rachunek w PLN. Wyjątki: nie ma możliwości
    dokonywania przelewów na rachunek własny np: na rachunek innej karty
    kredytowej (tzn nie można z rachunku karty kredytowej spłacić innej karty)"

    --

    cienislaw

  • 29. Data: 2006-05-22 19:21:22
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    > dokonywania przelewów na rachunek własny np: na rachunek innej karty
    > kredytowej (tzn nie można z rachunku karty kredytowej spłacić innej

    to zadna przeszkoda, zrobie przelew z wlasnej karty na OKO siostry i vice
    versa ;-)

    pozdr.
    R.

    p.s.
    mysle, ze bank sobie gola do wlasnej bramki strzelil...

  • 30. Data: 2006-05-22 19:22:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darek" <d...@f...com.pl> wrote in message

    > Biorac pod uwage, ze realizacja przelewu ma wszystkie znamiona op.
    > bezgotowkowej - to wg mnie bardzo korzystna oferta i 3 zl to bardzo
    > niewiele.

    <cite>
    Oznacza to, że posiadaczom kart udostępniona zostaje możliwość dokonywania
    codziennych płatności np. za prąd, gaz, telefon przy wykorzystaniu limitu
    kredytowego w karcie kredytowej.
    </cite>

    Biorac pod uwage, ze np. moje rachunki za gaz to 16-20pln, to powiadzialbym,
    ze nawet bardzo korzystna... ale chyba tylko dla tych co oplacaja je na
    poczcie ;). Z drugiej strony nie sadze, zeby osoba biegajaca na poczte
    zdecydowala sie dokonywac przelewow z karty kredytowej za posrednictwem
    Internetu ;). Citi daje to samo za 0 pln :).

    MK