  • 1. Data: 2007-05-31 06:40:06
    Temat: BZWBK przelewy z KK ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22756
    "Na jaki rachunek mogę dokonać przelewu?

    Przelewu można dokonać na dowolny rachunek w PLN. Wyjątki: nie ma możliwości
    dokonywania przelewów na rachunek własny np: na rachunek innej karty kredytowej
    (tzn nie można z rachunku karty kredytowej spłacić innej karty)"

    Kto sie orientuje, co to oznacza w praktyce?
    1. Nie mozna dokonywac przelewow na wlasny ror w tym samym, lub innym banku?
    2.Nie mozna dokonywac przelewów na inny RPR - np kogos z rodziny (maz/zona)?

  • 2. Data: 2007-05-31 07:18:51
    Temat: Re: BZWBK przelewy z KK ?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Kto sie orientuje, co to oznacza w praktyce?
    > 1. Nie mozna dokonywac przelewow na wlasny ror w tym samym, lub innym
    > banku?
    w tym samym nie, w innym tak

    > 2.Nie mozna dokonywac przelewów na inny RPR - np kogos z rodziny
    > (maz/zona)?
    mozna

  • 3. Data: 2007-05-31 07:26:57
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>