  • 1. Data: 2008-09-17 11:15:47
    Temat: BZWBK - przelewy z KK
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2
    PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

  • 2. Data: 2008-09-17 11:17:47
    Temat: Re: BZWBK - przelewy z KK
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    k...@g...pl pisze:
    > Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    > kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2
    > PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

    A money.pl? tez to obowiazuje?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-09-17 11:26:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Sep 2008 04:15:47 -0700, k...@g...pl
    napisał(a):

    > Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    > kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2 PLN
    > zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

    No i koniec Eldorado.

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-09-17 11:30:08
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    < Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    < kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2
    < PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

    Oj - nie podoba mi się to. Przelewy z rachunku karty to jeden z ważnych
    czynników, który zdecydował o wyborze ich oferty.
    Przy przelewie 3000 pln kosztowałoby mnie to 30 PLN zamiast 3 PLN.
    Niefajnie.

  • 5. Data: 2008-09-17 11:32:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-17, k...@g...pl <k...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    > kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2
    > PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

    Hehe. To się zdziwią ile osób nagle zrezygnuje z ich kart. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-09-17 11:45:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Wrz, 13:15, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
    > Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    > kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2
    > PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

    Skad to info?

  • 7. Data: 2008-09-17 11:54:14
    Od: k...@o...pl

    On 17 Wrz, 13:15, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
    > Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    > kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2
    > PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

    hm jak dla mnie to by sie to opłacało..jak dotąd wszystkie moje
    przelewy z karty były na kwotę ponizej 200zł...Jednak zrobic jakis
    bardziej konkretny przelew bedzie teraz niefajnie...

  • 8. Data: 2008-09-17 11:57:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Od 1 listopada BZWBK będzie pobierał za przelewy z rachunku kart
    kredytowych prowizję w wysokości 1% od wartości przelewu, minimum 2
    PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.

    To dalej atrakcyjna oferta na źródlo kapitału. Efektywnie niecałe 7%
    rocznie.

    marekz

  • 9. Data: 2008-09-17 12:04:17
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Wrz, 13:17, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > A money.pl? tez to obowiazuje?
    >
    > --
    > Regards,
    > Maverick

    Jak robisz przelewy z pominięciem BZWBK24 to pewnie nie obowiązuje :)

  • 10. Data: 2008-09-17 12:04:29

    On 17 Wrz, 13:45, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Skad to info?

    BZWBK24