  • 21. Data: 2008-09-17 16:19:20
    Temat: Re: BZWBK - przelewy z KK
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Wrz, 17:57, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik wrote:
    > >> Skad to info?
    >
    > > BZWBK24
    >
    > A konkretnie?

    Konkretnie informacja jest podana w trakcie zatwierdzania transakcji
    przelewu z rachunku KK.

  • 22. Data: 2008-09-17 16:37:34
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > A money.pl? tez to obowiazuje?
    >
    > --
    > Regards,
    > Maverick

    też,
    ja co miesiąc przelewałm 15K z karty na konto w eurobanku i tym samym byłem
    60 złoty do przodu. Skończyło się zarabianie na karcie.

  • 23. Data: 2008-09-17 17:14:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    On 17 Wrz, 13:57, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomościnews:a1a47274-43b4-41c5-8b02-794a8e482cd6@
    c65g2000hsa.googlegroups.com...
> [...]
    > PLN zamiast obecnie obowiązującej opłaty w wysokości 3 PLN.
    >
    > To dalej atrakcyjna oferta na źródlo kapitału. Efektywnie niecałe 7%

    Ale trzeba zwracac comiesiac, zeby nie stracic GP.

    Raczej co około 54 dni.

  • 24. Data: 2008-09-17 17:23:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Ale trzeba zwracac comiesiac, zeby nie stracic GP.
    >
    > Raczej co około 54 dni.

    Pierwszym razem tak...

  • 25. Data: 2008-09-17 19:49:01
    Od: "Criss" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czynników, który zdecydował o wyborze ich oferty.
    > Przy przelewie 3000 pln kosztowałoby mnie to 30 PLN zamiast 3 PLN.

    No, i skończyło się rumakowanie:)

    W moim przypadku przelewy to jedyny czynnik, który skłonił mnie do wyboru
    ich karty,
    bo KK nie potrzebowałem. Trzeba myśleć o rezygnacji.
    Szkoda.

  • 26. Data: 2008-09-18 10:00:16
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > też,
    > ja co miesiąc przelewałm 15K z karty na konto w eurobanku i tym samym
    > byłem 60 złoty do przodu. Skończyło się zarabianie na karcie.

    No to mamy winnego decyzji banku... ;-)

  • 27. Data: 2008-09-18 10:37:32
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Curious pisze:

    > No to mamy winnego decyzji banku... ;-)

    Nie on jeden - wielu tak robi (-lo).

    --
    Regards,
    Maverick

  • 28. Data: 2008-09-18 11:49:33
    Od: k...@o...pl

    On 18 Wrz, 12:37, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > Nie on jeden - wielu tak robi (-lo).

    cóż i bank się zorientował...i uznał, że wystarczy tego dobrego...

  • 29. Data: 2008-09-18 12:27:51
    Od: Chris <d...@m...com>

    Dnia 17-09-2008 o 17:51:15 k...@g...pl
    <k...@g...pl> napisał(a):

    > Z tytułu opłat za rachunki. Z resztą na tych samych zasadach jak CIti,
    > tylko, że Lukas umożliwia zlecanie ich z datą przyszłą.

    Czy Lukas weryfikuje dane odbiorcy tzn. spoldzielnia to spoldzielnia a nie
    jakis prywatny numer konta itp., można to modyfikować samemu dane odbiorcy
    czy tak jak w Citi tylko przez Citiphone?

    Czy przelewu mozna dokonac do kwoty limitu (w Citi max 1500zl)

    --
    Chris

  • 30. Data: 2008-09-27 15:22:18
    Od: PartyBOY <w...@g...com>

    On 18 Wrz, 14:27, Chris <d...@m...com> wrote:

> [...]
    > czy tak jak w Citi tylko przez Citiphone?
    >
    > Czy przelewu mozna dokonac do kwoty limitu (w Citi max 1500zl)

    Witam!

    Wpadłem na taki pomysł. Zakładam 2 konta PayPal, pod jedno
    podlinkowuję kartę kredytową BZWBK, pod drugie jakąś inną debetówkę. I
    teraz tak: z pierwszego konta PP płacę na drugie i w ten oto sposób
    dysponuję gotówką z karty kredytowej (bez potrącania 1% za przelew).