  • 1. Data: 2010-04-06 23:12:29
    Temat: BZWBK - regionalizacja ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy w przypadku BZWBK obowiązuje regionalizacja ? Przez regionalizację
    rozumiem sytuację, że w przypadku gdy w placówce X założę rachunek, to w
    placówce Y będę miał problemy aby cokolwiek załatwić (np. rachunek zamknąć).
    Moje pytanie wynika stąd, że w BZWBK podobno niewiele da się załatwić
    bez wizyty w oddziale.

    Z mojego doświadczenia wynika, że regionalizacja istnieje np. w PKO BP
    oraz BGŻ, natomiast w wielu innych bankach np. Multibank, Citi
    kompletnie nie ma znaczenie co i gdzie robimy.

    Mam nadzieję, że jasno opisałem o co mi chodzi :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2010-04-07 00:32:21
    Temat: Re: BZWBK - regionalizacja ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" hpgf52$dja$...@n...onet.pl

> [...]
    zamknąć).
    > Moje pytanie wynika stąd, że w BZWBK podobno niewiele da się załatwić bez wizyty w

    IMO nie ma -- zakładałem tu a likwidowałem w innym miejscu.

    > Z mojego doświadczenia wynika, że regionalizacja istnieje np. w PKO BP

    Chyba nie.

    > oraz BGŻ, natomiast w wielu innych bankach np. Multibank, Citi kompletnie nie ma
    znaczenie co i gdzie robimy.

    Tego nie wiem.

    > Mam nadzieję, że jasno opisałem o co mi chodzi :)

    Chyba jasno.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-04-07 08:02:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:hpgf52$dja$1@news.onet.pl...
> [...]
    > nie ma znaczenie co i gdzie robimy.
    >
    > Mam nadzieję, że jasno opisałem o co mi chodzi :)

    nie ma zadnej regionalizacji, nawet jak otwierasz rach. on-line to
    przypisuje go do placowki, w ktorej byl otwarty rachunek, do ktorego
    ustawiono dostep lub jest jakas inna zasada wyboru akurat tego oddzialu.
    Zamykac mozna w dowolnym oddziale, przecwiczylem to na sobie.

  • 4. Data: 2010-04-07 08:30:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    > Chyba nie.

    Kiedyś była :)

    > Tego nie wiem.

    W BGŻ jest na 100%. Niedawno to przerabiałem i była konieczność
    przesyłania dokumentów z inne placówki. Za to obsługa bardzo miła i
    znająca się na rzeczy, co znowu nie jest takie częste w placówkach
    innych banków.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2010-04-07 11:31:31
    Od: Gosc <...@...a>

    Mithos pisze:
> [...]
    > kompletnie nie ma znaczenie co i gdzie robimy.
    >
    > Mam nadzieję, że jasno opisałem o co mi chodzi :)

    To zależy kiedy otworzyłeś rachunek. Parę lat temu wprowadzili tak zwany
    "podpis elektroniczny" czyli zwykły skan podpisu wczytany do systemu.
    Jeśli masz konto zakładane przed okresem wprowadzenie przed okresem
    skanowania podpisu i nie uzupełniłeś go w między czasie odwiedzając
    macierzystą placówkę to w innej placówce nic nie zdziałasz.

  • 6. Data: 2010-04-07 11:43:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Kwi, 13:31, Gosc <a...@...a> wrote:
> [...]
    > skanowania podpisu i nie uzupełniłeś go w między czasie odwiedzając
    > macierzystą placówkę to w innej placówce nic nie zdziałasz.

    To było chyba wiele lat temu, tak z 6 co najmniej.

  • 7. Data: 2010-04-07 14:53:41
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 7 Kwi, 01:12, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > kompletnie nie ma znaczenie co i gdzie robimy.
    >
    > Mam nadzieję, że jasno opisałem o co mi chodzi :)

    We Wrocławiu jest . Kolega aby cokolwiek załatwić musi się zawsze udać
    do swojej placówkio macierzystej.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2010-04-07 18:56:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > We Wrocławiu jest . Kolega aby cokolwiek załatwić musi się zawsze udać
    > do swojej placówkio macierzystej.

    ponieważ ma konto w byłym BZ...tam już tak jest ;-/
    jezeli ktoś otworzyl konto w dawnym WBK lub w nowej placowce to nie ma
    żadnej regionalizacji - przetestowane na sobie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-04-07 21:27:16
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Wedle procedur, pracownik każdego oddziału bzwbk powinien przyjąć
    dyspozycję, odznaczyć co trzeba w systemie, a potem przesłać papiery
    wewnętrzną pocztą do oddziału macierzystego. Jeśli tego nie robi, to
    albo jest niedouczony, albo mu się nie chce.

  • 10. Data: 2010-04-07 23:13:19
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    Taki brak "regionalizacji" (rzeczywiście związany chyba z wprowadzeniem
    wzorca podpisu)
    nie jest na pewno kompletny.

    Klient ma swojego doradcę w konkretnym oddziale i przez niego są załatwiane
    wszystkie ważniejsze sprawy.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał