  • 1. Data: 2006-03-14 09:08:08
    Temat: BZWBK - slow szkoda
    Od: "Round" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Majac za soba kiepskie doswiadczenia z BZWBK, dalem sie mimo to skusic na
    Allekarte. Pelen radosci przelalem na nia nieco kasy i jeszcze bardziej
    radosnie zaczalem ja wydawac. Wsrod wydatkow znalazlo sie tankowanie na
    Neste. Jak wiadomo, tankujac tam trzeba wpisac max. kwote jaka chcemy wydac,
    po czym zatankowac "ile wlezie". Wpisalem wiec dla rownego rachunku 200 PLN,
    nalalem za ~130 i cieszylem sie dalej. Transakcja zostala rozliczona kilka
    dni pozniej. Okazuje sie jednak, ze kwota blokady (PELNA kwota) wisi dalej na
    rachunku, i mimo ze w systemie transakcyjnym WWW saldo wynosi prawie 180 PLN,
    to karta nie mozna dokonac zadnej transakcji, z rachunku nie mozna robic
    przelewow, a znudzona paniusia w banku twierdzi ze mam 20-pare zlotych debetu
    na rachunku, i ze sytuacja ta utrzyma sie do czasu zdjecia blokady.
    Coz, jak widac bank pozyczyl sobie ode mnie bez pytania na kilka dni 200
    PLN... Szkoda tylko ze jest to pozyczka nieoprocentowana.
    Wnioski? Nigdy wiecej BZWBK :> W takim na przyklad mbanku owe nieszczesne 200
    PLN jest takze blokowane na kilka dni, ALE:
    - widac to wyraznie w systemie na WWW;
    - blokowane jest TYLKO 200 PLN, po czym w momencie rozliczenia transakcji
    reszta jest natychmiast zwracana na rachunek. A BZWBK rozlicza sobie
    transakcje z rachunku, nie z blokady. Blokada jest traktowana jako darmowa
    kilkudniowa pozyczka dla banku.
    To tak tytulem ostrzezenia przez tym bankiem dla przyszlych pokolen ;)

    Pozdrowienia, Round

  • 2. Data: 2006-03-15 10:37:04
    Temat: Re: BZWBK - slow szkoda
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Round" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Majac za soba kiepskie doswiadczenia z BZWBK, dalem sie mimo to skusic na
    > Allekarte. Pelen radosci przelalem na nia nieco kasy i jeszcze bardziej
    Daj sobie z BZWBK spokoj. Jest tyle innych fajnych bankow.
    Moje przygody:
    1. Robie przelew w okienku (kupuje samochod) - obok mnie wlasciciel.
    Kilkakrotnie przypominam, ze ma pojsc eliksirem. Poszlo zwyklym i nie da sie
    nic zrobic przelew poszedl.
    2. Likwiduje karte kredytowa i uaktualniam moje dane adresowe - po powrocie
    do domu i zalogowaniu rachunek do karty kredytowej nadal jest zniknal za to
    rachunek bierzacy. Po ponownej wizycie jest juz ok.
    3. W listopadzie zeszlego roku cofaja mi limit kredytowy do konta. Mimo to
    prowizja za wznowienie zostala pobrana. Kaza mi przyjsc z zaswiadczeniem o
    zatrudnieniu i zarobkach pomimo, ze na ich konto wplywa co miesiac moja
    wyplata. List polecony nakazujacy stawienie sie z zaswiadczeniem wyslany
    zostal na poprzedni adres (bo komus sie nie chcialo sprawdzic jaki jest w
    systemie adres do korespondencji).
    4. Przy okazji wyszlo, ze przelewy z BZWBK caly czas wychodza ze starym
    adresem - pomimo patrz pkt. 2
    5. Likwidacja konta w styczniu b.r. w BZWBK - nie moge dostac w nowym banku
    linii kredytowej bo w BIK-u caly czas wisi linia kredytowa z BZWBK.

    pkt. 1...5 - nie uslyszalem slowa przepraszam, ale najbardziej sie
    zdenerwowalem pkt 3.
    A to wsio BZWBK V/o w Poznaniu

    --
    Pelos
    http://www.pelos.pl

  • 3. Data: 2006-03-15 12:13:10
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 14 Mar 2006 09:08:08 +0000, Round napisal/a:
    > Transakcja zostala
    > rozliczona kilka dni pozniej. Okazuje sie jednak, ze kwota blokady (PELNA
    > kwota) wisi dalej na rachunku,
    Ciekawe jeszcze nigdy nie miałem takiej sytuacji, także jesli kwota
    ostatecznego rozliczenia transakcji była inna niz kwota blokady.
    Może maja jakiś błąd w systemie, albo bład wystapił po stronie Nestle
    (autoryzacja transakcji a potem rozliczyli jako nową transakcję nie
    powołując się na wczesniejsza autoryzację?)

    --
    Krzysztof Lerski