  • 1. Data: 2003-03-05 22:46:49
    Temat: BZWBK - wyciągi co 2 miesiace
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Witawm,
    Dziasiaj otrzymałem pocztą, jak co miesiąc, wyciąg z konta 24-internet wraz z
    informacją że "od dnia 23-01-2003 r zestawienia z
    Pąństwa konta osobistego sporządzane będą raz na 2 miesiące (...) zgodnie z TOiP
    (...) wyciąg sporządzany raz na 2 miesiące i
    przesyłany pocztą jest bezpłatny" no i dalej że jak mi ten tryb nie odpowiada i chće
    nadal co miesiąc to zgłosic w oddziale.
    Dzisiaj nie miałem czasu się spytać ale rozumiem ze chociażby z uwagi na powyższe
    będą kasować extra ? (chyba 2 zł) ?
    Mozna sie domyślać jaki będzie scenariusz postępowania BZWBK na najbliższą
    przyszłość, a więc następne wyciagi będą co kwartał potem
    co pół roku ... na coroczne to się chyba jedank nie zdecydują i zrobia powyżkę za
    prowadzenie konta z obecnych 7 zł/m-c.

    Sark

  • 2. Data: 2003-03-06 05:52:14
    Temat: Re: BZWBK - wyciągi co 2 miesiace
    Od: "Wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witawm,
    > Dziasiaj otrzymałem pocztą,

    w lutym już to wysyłali - było na grupie
    fajne za to obowiązuje nowe oprocentowanie :(

    --
    wob