  • 21. Data: 2010-06-28 16:12:04
    Temat: Re: BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
    Od: "wefe" <k...@w...pl>

    :

    > Miało być "miesiąc" :)

    a jakieś opłaty typu za prowadzenie konta w tym zamykanym okresie
    pobierają.?

  • 22. Data: 2010-06-28 16:36:00
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-06-28 18:12, wefe pisze:

    > a jakieś opłaty typu za prowadzenie konta w tym zamykanym okresie
    > pobierają.?

    Normalne jak za prowadzenie konta - 7zł (brak wpływu 1000zł).

  • 23. Data: 2010-06-28 16:48:02
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    adams99 pisze:

    > Normalne jak za prowadzenie konta - 7zł (brak wpływu 1000zł).

    A rozliczają nagrody za zakupy kartą w czerwcu, czy żeby tych
    dodatkowych 3 złotych za czerwiec nie płacić trzeba rezygnować na dwa
    razy (teraz z karty, a dopiero w lipcu po naliczeniu czerwcowych nagród
    i opłaty za kartę przelać w dwie strony 1000 i zamknąć konto zapłaciwszy
    7zł za sierpień)?

  • 24. Data: 2010-06-28 18:52:05
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Użytkownik "adams99" <n...@n...spam.no.problem> napisał w
    wiadomości news:i0aj1o$iul$1@inews.gazeta.pl...

    > Normalne jak za prowadzenie konta - 7zł (brak wpływu 1000zł).

    Czyli co nie ma siły aby jakoś obejść tą opłaty.
    Np. 1 lipca przelew 1000 zł wypłata z bankomatu i zaraz
    zamknięcie, czyli powinni to zamknąć 31 lipca.

    I druga sprawa czy gdzieś w regulaminie jest napisane że w okresie
    wypowiedzenia nie można używać konta bo tak to wychodzi.

    Używać nie można a płacić i owszem.
    Jakoś mi to śmierdzi.

    Damian

  • 25. Data: 2010-06-28 21:22:18
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-06-28 18:48, knrdz pisze:

> [...]
    > razy (teraz z karty, a dopiero w lipcu po naliczeniu czerwcowych nagród
    > i opłaty za kartę przelać w dwie strony 1000 i zamknąć konto zapłaciwszy

    Nie wiem - karty nie używałem.

  • 26. Data: 2010-06-28 21:24:58
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-06-28 20:52, Damian Niusy pisze:

> [...]
    >
    > I druga sprawa czy gdzieś w regulaminie jest napisane że w okresie
    > wypowiedzenia nie można używać konta bo tak to wychodzi.

    Pierwsze teoretycznie możliwe. Co do drugiego - nie wiem, olać - dali mi
    100zł za kilka minut poświęconego czasu to za 7zł nie będę ich ganiał ;)

  • 27. Data: 2010-06-28 21:38:43
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej

    > Pierwsze teoretycznie możliwe. Co do drugiego - nie wiem, olać -
    > dali mi 100zł za kilka minut poświęconego czasu to za 7zł nie
    > będę ich ganiał ;)

    Wiadomo że nie dla 7 zeta ale dla zasady ;)

  • 28. Data: 2010-06-28 21:41:16
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Pierwsze teoretycznie możliwe. Co do drugiego - nie wiem, olać -
    > dali mi 100zł za kilka minut poświęconego czasu to za 7zł nie
    > będę ich ganiał ;)

    W sumie to mam lepszy pomysł. Poczekam co się stanie jak inny bank
    kupi BZWBK wtedy będą musieli zmienić umowy. Wtedy zrobię im papa
    ze względu na zmianę warunków.

    Damian

  • 29. Data: 2010-06-29 06:18:47
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli co nie ma siły aby jakoś obejść tą opłaty.

    Mi gość powiedział, że pomimo iż konto jest w okresie wypowiedzenia można na
    nie wpłacać (np. 1000 zł;). Wypłata może odbyć się w kasie (brak karty).

    Tomek

  • 30. Data: 2010-06-29 20:13:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" i0c38c$o1k$...@n...onet.pl

    > Mi gość powiedział, że pomimo iż konto jest w okresie wypowiedzenia można na nie
    wpłacać (np. 1000 zł;). Wypłata może odbyć się w
    > kasie (brak karty).

    I brak możliwości wewnętrznego przelania -- na oszczędne?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'