  • 1. Data: 2008-06-16 05:40:59
    Temat: Re: [BZWBK] zlecenie przelewu
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    MarekZ pisze:
    > Załóżmy, że składamy zlecenie przelewu na zewnątrz banku w sobotę. Staje
    > się ono od razu widoczne w historii transakcji (?). Jednak jak wiadomo,
    > nie wyszło jezcze z banku. Czy w systemie BZWBK24 można go jeszcze odwołać?

    W Złożonych dyspozycjach jak zajrzysz powinna być możliwość Anulowania
    zleceń. Zajrzyj tam, jeżeli ta transakcja będzie widnieć w tej
    podzakładce to wtedy tak, jest ona do odwołania jeszcze. Jeżeli nie ma,
    wtedy trudno.

  • 2. Data: 2008-06-16 05:51:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > się ono od razu widoczne w historii transakcji (?). Jednak jak wiadomo,
    > nie wyszło jezcze z banku. Czy w systemie BZWBK24 można go jeszcze

    tak, można...praktycznie aż do niedzieli (nocy)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-06-16 07:29:42
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > tak, można...praktycznie aż do niedzieli (nocy)

    Na infolinii stwierdzili, że:
    - jeśli został złozony jako przelew z data przyszłą da się odwołać;
    - jesli został złozony jako przelew z datą bieżącą, nie ma siły aby odwołać,
    ani przez BZWBK24 ani przez infolinię.

    Sprawdzić sam nie mogę, bo nie mam tam rachunku, pytanie wzięło się stąd, że
    byłem ciekawy na ile można mieć zaufanie do przesłanego ekranu z historii
    rachunku, na którym widnieje taki przelew.

    marekz

  • 4. Data: 2008-06-16 07:48:07
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > - jesli został złozony jako przelew z datą bieżącą, nie ma siły aby
    > odwołać, ani przez BZWBK24 ani przez infolinię.

    Potwierdzam. Kiedys klepnalem podwojnie przelew z KK, bo nie zauwazylem,
    ze pierwszy juz oczekuje.
    Drugiego nie mozna bylo usunac, lacznie z proba telefoniczna,bo nie byl
    jako data przyszla, ale nie wykonal sie z braku srodkow.

    > Sprawdzić sam nie mogę, bo nie mam tam rachunku, pytanie wzięło się
    > stąd, że byłem ciekawy na ile można mieć zaufanie do przesłanego ekranu
    > z historii rachunku, na którym widnieje taki przelew.

    Jesli sie wykona to jest wtedy u gory opis, ze wykonany, a nie, ze
    oczekuje na realizacje.

  • 5. Data: 2008-06-16 08:30:11
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To może byc sposób po "niechcącym" złożeniu przelewu: szybko biegiem do kasy ;-))
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-06-16 09:04:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" g35881$r0s$...@n...wp.pl

    > To może byc sposób po "niechcącym" złożeniu przelewu: szybko biegiem do kasy ;-))

    W sobotę lub w niedzielę. ;)

    Raczej należy zlecić przelew z komputera stojącego w oddziale :)
    (w Białymstoku taki stoi) wysłać potwierdzenie zlecenia przelewu
    m@ilem, po czy spokojnie podejść do kasy... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-06-17 16:21:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" g354sa$fdn$...@a...news.neostrada.pl

> [...]
    > - jeśli został złozony jako przelew z data przyszłą da się odwołać;
    > - jesli został złozony jako przelew z datą bieżącą, nie ma siły aby odwołać,

    Przelew zlecony po 17 godzinie nie zejdzie tego samego dnia i nie
    będzie księgowany tego samego dnia. Ale anulowanie tego przelewu
    nie jest wykonalne. Ponadto na potwierdzeniu jest informacja o tym,
    że przelew nie został jeszcze wykonany.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'