  • 1. Data: 2003-11-10 11:43:07
    Temat: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    "W nowej wersji usług BZWBK24 wprowadzono możliwość oznaczania rachunków
    znajdujących się na Liście odbiorców. Po wstawieniu rachunku z Listy
    odbiorców do przelewu - system BZWBK24 będzie zgodnie z oznaczeniem
    wymagać lub nie potwierdzenia transakcji tokenem."

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1614/template/news%2CV
    iew.wm/message/6906

    Przydałoby się w mBanku...

    Michał

  • 2. Data: 2003-11-10 17:11:20
    Od: "birman" <x...@g...pl>

    > Przydałoby się w mBanku...

    a po co masz przelewy zdefiniowane...

  • 3. Data: 2003-11-10 17:27:32
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > a po co masz przelewy zdefiniowane...

    A WIESZ, O CO CHODZI? ;-)

  • 4. Data: 2003-11-10 19:35:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał Rolka napisał(a):

    > Przydałoby się w mBanku...

    W Mbanku są karty z kodami ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2003-11-10 19:55:44
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > W Mbanku są karty z kodami ;)

    Przydałoby się w mBanku, abym mógł wybrać, który przelew zdefiniowany
    chcę puszczać bez kodu, a który chcę dodatkowo zatwierdzać kodem.

    Michał

  • 6. Data: 2003-11-10 20:12:05
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > W Mbanku są karty z kodami ;)

    Może powiem o co chodzi: przelewy zdefiniowane w banku nigdy nie trzeba
    potwierdzać hasłem jednorazowym, a taka opcja bardzo by się przydała. To
    znaczy żeby można było sobie wybrać przy definiowaniu przelewu, czy system
    będzie żądał za każdym razem podania hasła jednorazowego, czy tez samo
    zdefiniowanie przelewu wystarczy i nie będzie trzeba przy każdej realizacji
    zdefiniowanego przelewu podawać hasła jednorazowego. Proste?

    Pozdrawiam,
    MAX

  • 7. Data: 2003-11-10 20:18:38
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    MAX napisał(a):

> [...]
    > zdefiniowanie przelewu wystarczy i nie będzie trzeba przy każdej realizacji
    > zdefiniowanego przelewu podawać hasła jednorazowego. Proste?

    Proste, choć dla mnie przelew zdefiniowany oznacza, że często wykonuję ten
    sam przelew w to samo miejsce. Nie widzę więc sensu w dodatkowym
    potwierdzaniu chęci jego wykonania. Po to definiuję taki przelew by nie
    zawracać sobie nim głowy później, ale to oczywiście tylko moje zdanie ;)

    Nie sądzę by MBank wprowadził coś takiego. Z ich punktu widzenia to zbędna
    opcja

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2003-11-10 20:41:39
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    > Nie sądzę by MBank wprowadził coś takiego. Z ich punktu widzenia to zbędna
    > opcja

    No, to wiemy! Chodzi o to aby posłuchali opinii użytkowników :^)

    Alternatywnie do opisanej możliwości zabezpieczenia przelewu zdefiniowanego
    kodem, którą ze wszech miar popieram, mogli by wprowadzić opcję
    kopiowania/wypełniania danych do przelewu jednorazowego na podstawie
    wykonanych przelewów które są już na wyciągu. W ten sposób logika systemu
    pozostała by nienaruszona - przelewy definiowane bez hasła, jednorazowe z
    hasłem, a użytkownicy nie musieli by każdorazowo dziergać danych dla
    przelewów rzadziej wykonywanych lub na niepewne konta.

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. Żeby użytkownicy BZWBK nie narzekali że mBankowa mafia opanowała ich
    wątek to dodam że mam KK w BZWBK i jestem zadowolony :^)

  • 9. Data: 2003-11-10 23:06:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No, to wiemy! Chodzi o to aby posłuchali opinii użytkowników :^)

    Jestem użytkownikiem i jestem przeciw tej opcji - to niewygodne ;p

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-11 08:08:44
    Od: "birman" <x...@g...pl>

    > A WIESZ, O CO CHODZI? ;-)

    jak widzisz wiem, tak jak wszyscy pozostali ktorzy zabrali glos w tym watku,
    tylko ty nie wiesz i do tego jeszcze krzyczysz ze uszy bola