  • 21. Data: 2003-11-12 13:44:28
    Temat: Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Widać że masz dużo czasu. Może trudno Ci uwierzyć, ale są tacy, którzy go
    za
    > wiele nie mają. Nie mają także ochoty tracić go co miesiąc, aby wypisywać
    te
    > same przelewy i je dokładnie sprawdzać, bo bank nie umie/nie chce uprościć
    > życia klientom.

    Zmień bank, na taki co ma taką opcję - ja nie chcę płacić za Twoje
    "wodotryski" - mnie są one niepotrzebne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2003-11-12 13:46:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Podziwiam Cię.
    > Niemeniej jednak przyjmij do wiadomości, że są ludzie kontaktujący się z
    > różnie wiarygodnymi odbiorcami. I właśnie po to, aby nie przelać tych
    > pieniędzy byle jak i byle gdzie chcą a by do tych "mniej wiarygodnych"
    > było trudniej przelać.

    Dlaczego więc załozyłeś konto w mbanku, skoro tak bardzo Ci na tym zależy?
    Idź do banku, który to umożliwia.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-11-12 14:14:53
    Od: "Kamil Jońca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

    > Dlaczego więc załozyłeś konto w mbanku, skoro tak bardzo Ci na tym zależy?
    > Idź do banku, który to umożliwia.
    A powiedz mi który bank, przy porównywalnym poziomie opłat, umożliwia
    coś takiego ?
    Poza tym, niektórzy chcą subkonta walutowe, inni możliwosc zmiany
    limitów wypałat gotówkowych, jeszcze inni możliwość wpłat, a ja sugeruję
    opcjonalne zabezpieczenie niektórych przelewów. Wolno mi.
    KJ

  • 24. Data: 2003-11-12 14:19:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A powiedz mi który bank, przy porównywalnym poziomie opłat, umożliwia
    > coś takiego ?

    A dlaczego o zbliżonym poziomie opłat? Chcesz wodotrysków to płać ;-)) BTW -
    sprawdź VW.

    Wolno. A mnie wolno się nie zgadzać ;P

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-11-12 14:45:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ludzie, wy macie za dużo wolnego czasu...

    Nie - mamy zdrowy rozsądek ;-))) Do przelewów zdefiniowanych wprowadzam
    tylko pewnych kontrahentów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-11-12 14:46:31
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie jestem okrutna - ja po prostu "węszę" , że wprowadzanie dodatkowych
    > "wodotrysków" (a tak traktuje tę opcję) spowoduje wprowadzenie w mbanku
    > jakichś opłat. Więc jestem na NIE. Do przelewów "zdefiniowanych"
    wprowadzam
    > tylko tych, którzy są "pewniakami" - resztę wolę przeklepać ręcznie jako
    > przelew dowolny.

    Ludzie, wy macie za dużo wolnego czasu...

    MAX

  • 27. Data: 2003-11-12 14:58:11
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    > Nie - mamy zdrowy rozsądek ;-))) Do przelewów zdefiniowanych wprowadzam
    > tylko pewnych kontrahentów.

    No właśnie. A tych niepewnych wstukujesz co miesiąc - ale twórcza praca.
    Jednak masz za dużo wolnego czasu.

    MAX

  • 28. Data: 2003-11-12 14:58:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No właśnie. A tych niepewnych wstukujesz co miesiąc - ale twórcza praca.
    > Jednak masz za dużo wolnego czasu.

    Nie- do tych niepewnych płacę PZ lub obciążam kartę. Resztę wklepuję. Jak Ci
    to nie odpowiada to zmień bank - posiadanie konta w mbanku naprawdę nie jest
    obowiązkowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-11-12 15:11:54
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał:
    > Glenn, nie bądź okrutna :^) To chodzi o jedno pólko w definicji przelewu -
    > zabezpieczać kodem TAK/NIE.

    Takie pole będzie w MultiBanku. Być może przy okazji następnych zmian ;-)

  • 30. Data: 2003-11-12 15:13:28
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

> [...]
    Ci
    > to nie odpowiada to zmień bank - posiadanie konta w mbanku naprawdę nie

    Ale ty jesteś inteligentna:-)))))))) Do tych niepewnych obciążam karte - bu
    ha ha! Niepewnym udostępniasz numer katy płatniczej. A mówiłas coś o zdrowym
    rozsądku.

    MAX