  • 31. Data: 2003-11-12 15:20:36
    Temat: Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale ty jesteś inteligentna:-)))))))) Do tych niepewnych obciążam karte -
    bu
    > ha ha! Niepewnym udostępniasz numer katy płatniczej. A mówiłas coś o
    zdrowym
    > rozsądku.

    Do "niepewnych" zaliczam np. operatorów telekomunikacyjnych - tu zlecam
    obciążenie karty (której saldo z resztą kontroluję - mam też wrażenie, że
    reklamacja transakcji karcianej jest nieco skuteczniejsza niż odzyskanie
    "nadpłaty" z przelewu). Nie sądzę, żeby to było przejawem głupoty jak
    zdajesz się sugerować. poza tym nie rozmawiamy o moim modelu przelewów,
    tylko o kwestii wprowadzenia nowego "wodotrysku" w mbanku, czemu jestem
    przeciwna. Mam chyba prawo nie mieć ochoty finansować Twoich zachcianek (bo
    nie potrafisz kontrolować swoich przelewów) w postaci wprowadzenia jakichś
    opłat dodatkowych (chyba nie sądzisz, że dodatkowe opcje są za free). Jeżeli
    natomiast jest to dla Ciebie niezbędne, to dlaczego wybrałeś mbank, który
    tego nie umożliwia? Nie sądzisz, że to głupie wybierać bank, który nie
    oferuje funkcji, na której tak bardzo Ci zależy? Ponownie proponuję - zmień
    bank.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn