  • 11. Data: 2010-07-04 18:41:45
    Temat: Re: dokonało się :)
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > Odsetki za debet pobierają na koniec miesiąca.

    Potrafisz człowieka dobić, chlip, chlip ;)... no ale postaram się nie zapomnieć
    o tym, sprawdzę z ciekawości za miesiąc jak ostatecznie wyszło i dam znać na grupie

  • 12. Data: 2010-07-05 00:26:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jarek" 4...@n...onet.pl

    > Potrafisz człowieka dobić, chlip, chlip ;)...

    To miłosierne dobicie sztylecikiem o nazwie ,,miłosierdzie''. ;)
    (po co znęcać się nad ludźmi, skoro można ich dobijać?)

    > no ale postaram się nie zapomnieć
    > o tym, sprawdzę z ciekawości za miesiąc jak ostatecznie wyszło i dam znać na grupie

    Na szczęście my nie dobijamy ludzi, ale dobijamy korzystanie z usług bankowych. :)
    Ani ludzi nie dobijamy, ani banków -- dobijamy korzystanie z usług bankowych. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-07-05 13:14:45
    Temat: Re: BZWBK24 - przelew wew. "Niewykonany - OCZEKUJĄCY" tylko na co ! ?
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jul 3, 9:58 pm, "jarek" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy tak naprawdę obsługuje to człowiek, który przyjdzie do pracy dopiero w
    > poniedziałek, popatrzy w system, zobaczy że do wykonania są przelewy, wykona je
    > ręcznie i dopiero wtedy NACIŚNIE WAJCHĘ "Przelew wykonany" ?
    > No i w efekcie dopiero wtedy u mnie w BZWBK24 pojawi się też te info "Przelew
    > wykonany" ???
    >
    > Mam też konto w LUKAS Banku ale i tam takich cyrków z przelewami wewnętrznymi
    > nie ma jak w BZWBK.
    >
    > Czy bank w ten sposób wydłuża  czas trwania debetu i po prostu na tym zarabia ?
    > (u mnie jest mały ale może się zdążyć komuś większy)

    W godzinach nocnych trwa przetwarzanie systemu. W tym czasie przelewy
    wewnętrzne nie są wykonywane. Wszystkie przelewy zlecone w czasie
    przetwarzania wykonywane są po zakończeniu procesu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 14. Data: 2010-07-05 13:36:31
    Od: z...@o...pl

    > W godzinach nocnych trwa przetwarzanie systemu.

    proszę zdefiniować noc, a w szczegolności, odpowiedzieć
    czy wg BZWBK noc trwa od 17:00 po południu do 7:00 rano.

  • 15. Data: 2010-07-06 22:31:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 4...@n...onet.pl

    > proszę zdefiniować noc, a w szczegolności, odpowiedzieć
    > czy wg BZWBK noc trwa od 17:00 po południu do 7:00 rano.

    Niemal jak u mojej Lilii Wodnej. :) Zasypia przed 15 i budzi się przed 5. :)
    Gdy śpi w łazience (brak słonecznego światła) nie budzi się wcale, ale śpi
    do następnego poranka. :)

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV
    oznacza sztah . Ventolinem
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    .
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 724 .
    . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 715 .2425
    . . lipiec .
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 .
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 06
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 VV .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

  • 16. Data: 2010-07-07 14:37:09
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jul 5, 3:36 pm, z...@o...pl wrote:

    > prosz zdefiniowa noc, a w szczegolno ci, odpowiedzie
    > czy wg BZWBK noc trwa od 17:00 po po udniu do 7:00 rano.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Przetwarzanie rozpoczyna się około godziny 21 i z reguły trwa do 2-3 w
    nocy.

  • 17. Data: 2010-07-07 14:39:43
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

  • 18. Data: 2010-07-07 15:23:43
    Od: AG <a...@g...com>

    On 7 Lip, 16:39, Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> wrote:

> [...]
    > nocy.
    >
    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić

    Rozumiem, że sytuacja braku możliwości otrzymania przelewu w godzinach
    od 21 do 3 również dotyczy konta firmowego > konto indywidualne i na
    odwrót?

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-07-07 21:39:09
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    W dniu 2010-07-07 17:23, AG pisze:

    > Rozumiem, że sytuacja braku możliwości otrzymania przelewu w godzinach
    > od 21 do 3 również dotyczy konta firmowego> konto indywidualne i na
    > odwrót?

    Niestety tak.
    CZesto mam wtedy czas aby porobic przelewy, a tu doopa.
    O 2 mnie budza smsy, ze przelew wreszcie dotarl :)

    Tak nawiasem mowiac co oni tak przetwarzaja, ze tyle to trwa.
    Zaden bank tyle nie przetwarzal.

    Pozdrowka
    KOMTUR

  • 20. Data: 2010-07-07 22:50:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KOMTUR" i12s5t$mr$...@n...onet.pl

    > CZesto mam wtedy czas aby porobic przelewy, a tu doopa.
    > O 2 mnie budza smsy, ze przelew wreszcie dotarl :)

    Ja lubię noce -- być może dlatego, że wtedy jest
    mniejsze pylenie niż w dzień a ja jestem alergikiem. :)
    Niestety nocami banki śpią. :) Słanie/zlecanie o ósmej czy siódmej
    rano nie zawsze bywa możliwe, bo wtedy oczęta moje niekoniecznie widzą. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'