  • 11. Data: 2002-06-07 08:43:12
    Temat: Re: BZWKA a mbank
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    Nie wiem jakie doswiadczenia maja inni, ale moje z zakladaniem rachunku sa
    zle. Pierwszy kontakt - rewelacja. Mila Pani, wyuczone formulki ubrane w
    grzeczne slowa, wszystko 'tak, oczywiscie, z przyjemnoscia'. i pierwsze
    zaskoczenie - umowe wysla do Ciebie poczta, prosze czekac, jak przyjdzie,
    podpisac i odeslac - 'do 12 dni roboczych (!!!) od tego momentu rachunek
    bedzie aktywny i bedzie mogl pan zamowic karty platnicze i realizowac
    platnosci, ale juz dzis moze pan przelac na swoj (nieaktywny!!!) rachunek
    srodki pieniezne'. Pomijam, ze korzystanie z poczty jest smieszna forma
    oszczedzania na przyszlym kliencie. Najgorsze jest to, ze minelo od dnia
    wyslania przeze mnie podpisanej umowy 15 dni roboczych a dopiero dzis ja
    dostali (wyjatkowo powolne te przesylki do nich, co?) i moze we wtorek
    aktywuja mi konto. W sumie od rozmowy telefonicznej, podczas ktorej mila
    pani zalozyla mi konto, do momentu kiedy bedzie aktywne uplynie ponad
    miesiac. Wiec jezeli komus sie spieszy, to ma szanse na kilka nerwowych
    rozmow telefonicznych z ich BOK.

    Pozdrawiam
    MM

    PS. Acha! Karty tez wysylaja poczta ;-) wiec nie wiem kiedy rachunek bedzie
    'w pelni czynny'

  • 12. Data: 2002-06-07 10:59:25
    Od: Robson <r...@N...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Jun 2002 10:43:12 +0200, Michal Mokosa
    <m...@2...com.pl> napisał/a:

> [...]
    >pani zalozyla mi konto, do momentu kiedy bedzie aktywne uplynie ponad
    >miesiac. Wiec jezeli komus sie spieszy, to ma szanse na kilka nerwowych

    Dla mnie to normalka. Chyba w większości banków jest np. taki zapis w
    praktycznie wszystkich regulaminach kart płatniczych, że wydają je w
    14 (lub 7) dni. Mi się jeszcze w BPH nigdy nie zdarzyło, żeby tego
    okresu dotrzymali :-( Nigdy - to znaczy 3 razy - raz przy VE dla mnie,
    drugi raz przy VC, trzeci raz przy VE dla żony.
    To samo było jak kiedyś miałem r-k w PekaoSA. Te terminy praktycznie
    chyba zawsze są wstawione "sobie a muzom" :-(((
    I widzę, że tak samo jest z dotrzymaniem terminu "uaktywnienia"
    r-ku...
    Pozdrowienia,
    Robson

  • 13. Data: 2002-06-07 13:45:58
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jogger" <j...@j...net> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad zmianą banku z BZWBK na mbak.
    > Proszę o za i przeciw.

    Możesz założyć konto i sam przetestować.
    Ogólnie za jest brak opłat za prowadzenie i korzystanie przez I-net, a co do
    reszty to sam się przekonaj i porównaj ;))
    Wada, która "razi" na dzień dobry to czas otwarcia konta.
    Procedura trwa do miesiąca tzn. chodzi o czas pełnej aktywacji konta,
    otrzymania kodów jednorazowych i karty VE.
    Jak będziesz miał pecha to możesz czekać do 1.5 miesiąca.

    Przejrzyj sobie forum mBanku, a dowiesz się nieco więcej.
    Ewentualnie tam zadaj pytanie, a odpowiedzi skonfrontuj ze swoimi
    potrzebami i wymaganiami.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-06-07 17:03:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 7 Jun 2002 09:44:31 +0200), "Jarosław
    Popiel" <j...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    > - prowizje, na jakos nie
    >prowadzenie rachunku w BZWBK 3 PLN

    Firmowy za 3zł? To czemu mnie kasują 30zł?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-06-07 17:40:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Firmowy za 3zł? To czemu mnie kasują 30zł?

    a kto mowi o firmowym?

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-06-08 07:04:44
    Od: "Lech" <l...@p...com>

    Ostatnio mam coraz więcej problemów z zalogowaniem się do mBanku czego nie
    mam i nigdy nie miałem przy BZWBK24.

  • 17. Data: 2002-06-08 19:44:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 7 Jun 2002 19:40:39 +0200), "Jarosław

    >a kto mowi o firmowym?

    Coś mi się pomerdało... Pomyliłem chyba wątki, albo coś mi się
    pokiełbasiło...

  • 18. Data: 2002-06-09 23:02:04
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "[] RELEASE" <a...@t...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > bardzo bylem z mbanku zadowolony, kiedy wiedzialem,
    > ze jest to inicjatywa bre sa, chodza sluchy (wyborcza),
    > ze bre chce sprzedac to bankowi czestochowa, w ktorym
    > i tak ma spore udzialy (moze wszystko)
    >
    > wole byc klientem mbanku jako bre,
    > niz klientem mbanku jako bank czestochowa ;))

    To tylko szyld ;)
    Będzie tak jak było, tyle że na giełdzie.

    --
    Wanias