  • 1. Data: 2012-03-13 07:44:21
    Temat: Badają grunt pod likwidację OFE
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    http://emerytury.wp.pl/kat,69594,title,Likwidacja-OF
    E-lekarstwem-na-wszystko,wid,14313856,wiadomosc.html
    ?ticaid=1e150

    "Wyższe emerytury, bezpieczeństwo, niższe zadłużenie państwa - to
    wszystko na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zlikwidować otwarte fundusze
    emerytalne (OFE). Jeśli tego nie zrobimy, grozi nam katastrofa finansowa."

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2012-03-13 15:03:40
    Temat: Re: Badają grunt pod likwidację OFE
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" jjmtsj$26d$...@i...gazeta.pl

> [...]

    wyciągnięcie ręki. Wystarczy zlikwidować otwarte
    > fundusze emerytalne (OFE). Jeśli tego nie zrobimy, grozi nam katastrofa finansowa."

    Wraca nowe? :) BTW emerytur -- kto z was zna hasło ALOT?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,

    Stachu Alot z AWS

    http://www.encyklopedia-solidarnosci.pl/wiki/index.p
    hp?title=Stanis%C5%82aw_Alot

    Boże -- jaki cudowny człowiek!!!

    http://www.parkiet.com/artykul/174264.html?print=tak

    To ten sam człowiek?...

  • 3. Data: 2012-03-13 16:52:41
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Liwiusz wrote:

    http://emerytury.wp.pl/kat,69594,title,Likwidacja-OF
    E-lekarstwem-na-wszystko,wid,14313856,wiadomosc.html
    ?ticaid=1e150

    "Jej zdaniem to właśnie OFE odpowiadają za dużą część polskiego długu
    publicznego."
    No straszne. A kto im kazal kupowac polskie obligacje?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2012-03-13 16:59:16
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zlikwidować otwarte fundusze emerytalne
    > (OFE). Jeśli tego nie zrobimy, grozi nam katastrofa finansowa."

    Ale jesli mnie pamiec nie myli to forsa w OFE jest nasza - wiec jak liwiduja
    to ja zadam przelewu na swoj rachunek.

  • 5. Data: 2012-03-13 19:18:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-13 17:59, Przemek pisze:
    > Ale jesli mnie pamiec nie myli to forsa w OFE jest nasza - wiec jak liwiduja
    > to ja zadam przelewu na swoj rachunek.

    LOL już się poważne sądy wypowiadały coś na temat "twojszości" forsy w
    OFE ;)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-03-13 19:18:46
    Temat: Re: Badaj? grunt pod likwidację OFE
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 17:59:16 +0100, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to
    tez.wp.pl> wklepał(-a):

    >Ale jesli mnie pamiec nie myli to forsa w OFE jest nasza - wiec jak liwiduja
    >to ja zadam przelewu na swoj rachunek.

    Niestety mylisz się.
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/20481,sad_najw
    yzszy_potwierdzil_ze_skladki_na_ofe_sa_obowiazkowe.h
    tml

    --
    Sławomir Szyszło

  • 7. Data: 2012-03-13 19:56:31
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...list.pl> napisał w
    wiadomości news:jjoa36.120.1@slaszyszCIACHTO.list.pl...
> [...]
    >
    > Niestety mylisz się.
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/20481,sad_najw
    yzszy_potwierdzil_ze_skladki_na_ofe_sa_obowiazkowe.h

    Koledzy Liwiuszu i Slawomirze ; ja to wiem, ale sady moga stwierdzic nawet
    ze ziemia jest plaska i nikt nic im nie zrobi.
    Nawiazywalem tylko do tego co bylo gadane jak te OFE wprowadzali to przeciez
    politycy wtedy pieprzyli ze to sa "moje" pieniadze. Przeciez Gora ktory to
    wprowadzal gadal ze te pieniadze sa nasze i nawet ze beda podlegac
    dziedziczeniu :)))
    A tak nawiasem to ten wyrok sadu potwierdza tylko ze skladka na ZUS i dalej
    jej czesc na OFE jest podatkiem.

  • 8. Data: 2012-03-13 23:35:51
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Liwiusz" ...
    > Wystarczy zlikwidować otwarte fundusze emerytalne (OFE).

    Nareszcie!

    --
    T.F.

  • 9. Data: 2012-03-14 07:48:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 14 Mar 2012 00:35:51 +0100, "T.F." <t...@U...wp.pl>
    wrote:

    >"Liwiusz" ...
    >
    >Nareszcie!

    "Nareszcie!" to można by zakrzyknąć, gdyby zlikwidowano przymus
    "ubezpieczeń" społecznych.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2012-03-14 07:55:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Nareszcie!" to można by zakrzyknąć, gdyby zlikwidowano przymus
    > "ubezpieczeń" społecznych.

    Też mnie zdziwił ten wykrzyknik. Tak jakby państwo znacjonalizowało
    środki na lokatach, bo by uznało, że odsetki są za niskie, a budżet
    bardziej potrzebuje tych środków niż obywatele, a T.F. zakrzyknąłby
    "Nareszcie!".

    Takich nazywa się "pożytecznymi idiotami" ;) (no offence).

    --
    Liwiusz