-
1. Data: 2004-05-28 10:48:02
Temat: Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Volkswagen Bank direct
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
http://www.vwbankdirect.pl/indexnews.html
Na przełomie marca i kwietnia br. instytut badawczy ARC Rynek i Opinia
przeprowadził
na zlecenie Volkswagen Bank direct badanie satysfakcji i lojalności Klientów
banku. Badanie zostało przeprowadzone przy pomocy ankiety telefonicznej na
reprezentatywnej próbie Klientów banku. Dziękujemy za pomoc tym z Państwa,
którzy odpowiadali
na pytania.
Pragniemy z satysfakcją poinformować, że łączna ocena zadowolenia z obsługi
oraz oferty banku wzrosła wobec badania przeprowadzonego w grudniu 2002
roku. W obu badaniach mierzyliśmy wskaźnik satysfakcji Klientów (Customer
Satisfaction Index) oraz wskaźnik lojalności Klientów (Customer Loyalty
Index). Zarówno CSI, jak i CLI wzrosły w porównaniu do poprzedniej fali
badania osiągając jednocześnie bardzo wysoki poziom. Uzyskane wyniki
upewniły nas, że przyjęta strategia rozwoju banku spełnia Państwa
oczekiwania.
Na szczególną uwagę zasługują dane przedstawiające sposób administrowania
rachunkami w banku oraz Państwa ocena bezpieczeństwa transakcji wykonywanych
przez internet. Znacząco wzrosła liczba osób wykorzystujących internetowy
system e-direct. Towarzyszy temu wzrost oceny bezpieczeństwa transakcji
wykonywanych przez internet. Cieszymy się, że internetowy kanał korzystania
z usług banku staje się coraz bardziej popularny wśród Klientów. Zachęcamy
do dalszego wykorzystywania wszystkich możliwości zarządzania rachunkami
jakie daje system e-direct.
Niezależnie od badania satysfakcji i lojalności Klientów ważnych informacji
na temat korzystania z serwisu internetowego dostarczyła ankieta.
Dysponujemy obecnie lepszą wiedzą na temat mocnych i słabych stron serwisu.
Na tej podstawie przygotowujemy modyfikacje i usprawnienia, które mają na
celu poprawę jakości w obsłudze rachunków
w internecie oraz łatwiejsze uzyskiwanie potrzebnych informacji. Wszystkim
Klientom uczestniczącym w ankiecie dziękujemy za ich czas i pomoc.
Pragniemy podkreślić, że naszym celem jest maksymalizowanie Państwa
zadowolenia
z korzystania z usług banku. W roku bieżącym oraz w latach następnych
będziemy podejmowali nowe inicjatywy oraz będziemy wprowadzali nowe usługi.
Celem naszych działań będzie zwiększenie wygody korzystania z usług banku, a
także optymalizacja palety produktów bankowych. Jesteśmy przekonani, że
wprowadzane zmiany zwiększą Państwa satysfakcję ze współpracy z Volkswagen
Bank direct.
Serdecznie dziękujemy za dotychczasowe korzystanie z usług banku oraz dobrą
ocenę naszej pracy!
--
Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
-
2. Data: 2004-05-28 11:10:38
Temat: Re: Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Volkswagen Bank direct
Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>
nie ma to jak refleks...
GP
-
3. Data: 2004-05-28 11:56:23
Temat: Re: Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Volkswagen Bank direct
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
$$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
> ten nius to ma tak, ze dwa miechy jak nic....
heheh, ale ja tam go na pbb nie widzialem ;)
--
Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
http://www.PRnews.pl
-
4. Data: 2004-05-28 12:01:07
Temat: Re: Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Volkswagen Bank direct
Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
ten nius to ma tak, ze dwa miechy jak nic....
MAd Hat
ter
-
5. Data: 2004-05-28 12:25:26
Temat: Re: Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Volkswagen Bank direct
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> http://www.vwbankdirect.pl/indexnews.html
> Na przełomie marca i kwietnia br. instytut badawczy ARC Rynek i Opinia
> przeprowadził na zlecenie Volkswagen Bank direct badanie satysfakcji
> i lojalności Klientów banku. Badanie zostało przeprowadzone przy
> pomocy ankiety telefonicznej na reprezentatywnej próbie Klientów
> banku. Dziękujemy za pomoc tym z Państwa, którzy odpowiadali na
> pytania.
>
> Pragniemy z satysfakcją poinformować, że łączna ocena zadowolenia z
> obsługi oraz oferty banku wzrosła wobec badania przeprowadzonego w
> grudniu 2002 roku.
Taki tekst presyłali razem z pakietami startowymi dla nowych klientów VW
Bank Direct, chyba po to, żeby podkreślić jak to u nich dobrze :)
K.
-
6. Data: 2004-05-28 20:20:07
Temat: Re: Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Volkswagen Bank direct
Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał:
$$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
> > ten nius to ma tak, ze dwa miechy jak nic....
>
> heheh, ale ja tam go na pbb nie widzialem ;)
Czy w zwiazku z powyzszym masz nam zamiar zaserwowac
rowniez i inne 'nowosci', poczawszy od "De Bello Galico" ?
:>
Pozdrowienia,
--
Michal Zapalowski
g...@g...de
GG: 70574