  • 11. Data: 2010-05-26 15:02:27
    Temat: Re: Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 25 Maj, 19:15, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > pomóżmy powodzianom
    > bądź Solidarny w tym dramatycznym wydarzeniu

    No to dorzucę :-)
    http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =75&aid=8933

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2010-05-26 15:25:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" e...@q...goo
    glegroups.com

    > przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

    : A można przekazać 5 - 10 % codziennych strat na WIG - 20 ?

    Raczej nie można. To muszą być zyski, ale MZ to mogą być zyski ujemne. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-05-26 21:26:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pyrtek" hth1iv$pt5$...@n...onet.pl

    : Jestem potrzebujący! Przekażcie mi!
    : Nie będę tak wymagający, jak kolega powyżej. Poproszę tylko o 1%.
    : Mam głupią żonę. Solidaryzujcie się ze mną! Wspomózcie mnie, bo na
    : trzeźwo nie da się z nią wytrzymać...

    Użytkownik "Grześ " htiit8$a42$...@i...gazeta.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-05-26 21:53:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Pomaganie potrzebujacym to nic zlego... tylko niech reka lewa nie wie,
    > co robi prawa.

    W Caritas Polska tak jest. Ręka lewa nie wie, ile zebrała ręka
    prawa, dlatego Caritas Polska więcej :) zbiera niż oddaje. :)

    Proponuję, aby złamać tę zasadę biblijną (MZ źle pojmowaną)
    i odtajnić ruch na kontach Caritas Polska. :) Co więcej -- MZ
    należy odtajnić ruch na wszelkich kontach wszelkich dobroczyńców
    polskich, czy raczej -- w Polsce. Uczciwi na pewno to poprą, jako
    że nie mają nic do ukrycia -- to też z biblii. Gorzej ze złodziejami,
    którzy przy okazji zbierania na biednych, zbierają na siebie. :)

    Co więcej -- uczciwi ucieszą, się, albowiem Polacy, mogąc widzieć, ile
    kto dał, będą brali dobry przykład z siebie nawzajem i będą wręcz ścigali
    się w czynieniu dobra, płacąc na tak zwane wyścigi, przebijając siebie
    wzajemnie...

    Natomiast uwidocznienie wydatków (słusznych, szczytnych -- i nie o Szczytno
    Krzyżackie tu chodzi) zachęci ludzi dobrej woli do płacenia -- każdy uczciwy
    chętniej dopłaci, widząc dobre gospodarowanie tym, co już przekazał 3innym...
    Co najwyżej złośliwcy zaprzestaną płacenia, widząc gospodarność, ale po co
    komu dary tych, którzy ,,krzywo patrzą'' na swoją dobroczynność? :)

    -=-

    Benedykt XVI, kolejny raz prowokując, złamał świętą ;) zasadę Jana Pawła II,
    przekazując (zamiast -- zbierając czy jedynie apelując) na konto Caritas
    Polska 50 tysięcy euro -- mniemam, że to 2 godziny peregrynowania Jana
    Pawła II. :) Ja niestety nie wpłacę na konto Caritas Polska, gdyż moim
    darem, przekazanym na powodzian przed wielu laty, Caritas Polska
    (w osobie księdza Wojciecha Łazewskiego -- ówczesnego dyrektora
    Caritas Polska) wzgardziła. :)

    Ponadto nie zarabiam -- z czego więc mam płacić?
    Z tego, co ukradnę? ;)

    -=-

    Prywatnie ;) do kapłana Ozorowskiego: Sąsiad, nie bacząc na kłopoty
    okołopolicyjne znów postawił swój samochód tak, aby mi utrudniać życie. :)
    To dobry i zły znak -- zarazem. Dobry, bo oznacza, że kapłan ma już dość
    tego, co piszę, ale zły, bo brak subordynacji może doprowadzić sąsiada
    (bezrozumne narzędzie w mojej wojnie z kapłanem) sytuacji podobnej do
    tej, jaka spotkała ciemnoskórego sprzedawcę zastrzelonego przez policję
    w obronie własnej... Proponuje kapłanowi ograniczenie eskalacji działań
    wojennych -- szkoda człowieka po prostu... Wiem, że u kapłanów (zwłaszcza
    kapłanów Jana Pawła II) życie ludzkie nie jest wiele warte (liczy się tylko
    stan kapłański i geny, nie zaś pojedynczy człowiek) ale może jednak warto
    oszczędzać ludzkie życie... BTW -- ja wiedziałem od dawna o tym, że postrzał
    w udo z policyjnej broni (nie z zabawki rodem z filmu o ,,dobroczyńcy''
    Al Capone) prowadzi do śmierci w sytuacji nieudzielania natychmiastowej
    pomocy postrzelonemu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-05-26 22:02:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pyrtek" hth2s6$tgr$...@n...onet.pl...

    > kup jej martini, a potem pukaj :)

    : No to rzuć te 3 dychy na to Martini...

    Mogę Ci podesłać flachę -- stoi u mnie od chyba 20 lat. :)
    Nie wiem, czy nadaje się do spożycia, ale skoro to nie Tobie... ;)
    Chyba różowe, albo białe -- tylko takie ,,kolory'' pijałem. :)
    Nawet nie ma akcyzy -- pochodzi z okresu bezkcyzowego. :)

    Czyste, brak mętów, litrowa flacha, kolor ,,płynu'' jasnożółty... ;)
    Dno z solidnym wklęśnięciem, ale to wino bez CO2. :)
    Białe -- butelka była aż ciemna od kurzu... (wytarłem)

    Nigdzie nie ma daty, ale w 1993 miało już za sobą kilka dobrych latek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-05-26 22:26:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > W Caritas Polska tak jest. Ręka lewa nie wie, ile zebrała ręka
    > prawa, dlatego Caritas Polska więcej :) zbiera niż oddaje. :)

    Mialem na mysli rece ofiarodawcow, organizacje tylko przekazujace pomoc
    powinny raczej rzadzic sie innymi zasadami.

    Reszta no comments, to mnie przerasta zdecydowanie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2010-05-26 22:45:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Mialem na mysli rece ofiarodawcow, organizacje tylko przekazujace pomoc
    > powinny raczej rzadzic sie innymi zasadami.

    Chrystus (nauczający o tej niewiedzy) zapewne tez miał na swej myśli ofiarodawców.
    Ja przekazywałem ,,Kościołowi'' po cichu, aby nie drażnić ludzi dookoła siebie,
    na przykład moich rodziców, którzy byli zdecydowanymi przeciwnikami tak obfitego
    wspierania duchownych. :)

    Gdy przed laty zakonnica w Augustowie, zbierając na Radio Rydzyka domagała
    się podania moich danych, zauważyłem, że Bóg na pewno wie, kim ja jestem
    i jakoś sobie odznaczy, ;) że to ja wpłaciłem, nie ktoś inny. ;) I mam
    nadzieję taką, że kobiecina dziś jest pewna tego, iż Bogu nie pomerdało
    się w głowie. ;)

    > Reszta no comments, to mnie przerasta zdecydowanie.

    Co Cię przerasta? Moja propozycja odtajnienia kont
    Caritas Polska i podobnych ,,dobroczyńców''?

    Czyś Ty niedorosły ;) jak nie przymierzając min. Kudrycka,
    którą przerosło kontrolowanie szkoły Rydzyka? :) Kto jak
    kto, ale taka Kudrycka doskonale nadawała się do kontrolowania
    wyższej uczelni niepaństwowej w Polsce. :) (jako że sama miała
    taką uczelnię ,,pod sobą'' -- tyle tylko, że o rząd wielkości
    tańszą dla studentów)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'