  • 1. Data: 2006-10-21 14:45:51
    Temat: Bank ING vs mBank i Inteligo?
    Od: "l...@g...pl" <l...@g...pl>

    Witam,
    jak dobry jest bank ING jeśli chodzi o prowadzenie rachunku małej firmy?

    Z tego co widzę opłaty są nieco wyższe?

    W Inteligo można zdaje się łatwo podłączyć płatności przez internet na
    konto firmy, w ING jest jakaś opcja tego typu?

    Nie ma przeszkód aby firma miała kilka kont (główne w ING oraz w
    Intelligo i w mBank do odbierana płatności internetowych)?

  • 2. Data: 2006-10-21 14:52:27
    Temat: Re: Bank ING vs mBank i Inteligo?
    Od: " Erazmus" <j...@g...pl>

    l...@g...pl <l...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > jak dobry jest bank ING jeĹ&#65533;li chodzi o prowadzenie rachunku maĹ&#65533;ej
    firmy?

    > Z tego co widzÄ&#65533; opĹ&#65533;aty sÄ&#65533; nieco wyĹźsze?
    >
    > W Inteligo moĹźna zdaje siÄ&#65533; Ĺ&#65533;atwo podĹ&#65533;Ä&#65533;czyÄ&#65533;
    pĹ&#65533;atnoĹ&#65533;ci przez internet na
    > konto firmy, w ING jest jakaĹ&#65533; opcja tego typu?
    >
    > Nie ma przeszkĂłd aby firma miaĹ&#65533;a kilka kont (gĹ&#65533;Ăłwne w ING oraz w
    > Intelligo i w mBank do odbierana pĹ&#65533;atnoĹ&#65533;ci internetowych)?

    Jesli jest to malutka firma to polecam Mbiznes w Mbanku. Prowodzanie konto za
    0 , przelewy do US i ZUS za O a pozostale za 1 zl. Kont mozna miec ile sie
    chce tylko po co .

  • 3. Data: 2006-10-21 14:54:59
    Od: "l...@g...pl" <l...@g...pl>

    Erazmus wrote:

    > Jesli jest to malutka firma to polecam Mbiznes w Mbanku. Prowodzanie konto za

    Problemem jest czekanie na otwarcie konta... ile to jest w praktyce, ok
    2 tygodnie?

  • 4. Data: 2006-10-21 15:02:15
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie ma przeszkód aby firma miała kilka kont (główne w ING oraz w
    > Intelligo i w mBank do odbierana płatności internetowych)?

    posiadalem mBiznes w mBanku, a teraz mam rachunek w ING.
    mBankowe konto jest dobre dla malych firm, ktore nie potrzebuja
    nic wiecej poza przelewami do/z konta. Dla mnie minusem
    bylo to, ze lista przelewow zdefiniowanych ograniczona byla tylko do 50,
    a takze to ze na wszelkie zaswiadczenia, potwierdzenia trzeba bylo
    czekac nawet dwa tygodnie. Rowniez wyciagi z mBanku mi nie odpowiadaly (ten
    nieszczesny html).

  • 5. Data: 2006-10-21 15:10:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Oct 2006 14:52:27 +0000 (UTC), w <ehdc7b$npt$1@inews.gazeta.pl>, "
    Erazmus" <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 0 , przelewy do US i ZUS za O a pozostale za 1 zl. Kont mozna miec ile sie

    Albo VW Bank -- prowadzeni 36zł/rok, wszystkie przelewy za darmo.

  • 6. Data: 2006-10-21 16:13:20
    Od: " Erazmus" <j...@g...pl>

    l...@g...pl <l...@g...pl> napisał(a):

    > Problemem jest czekanie na otwarcie konta... ile to jest w praktyce, ok
    > 2 tygodnie?

    Jesli zaniesiesz dokumenty do Mkiosku to mysle ze w pare dni bedziesz mogl
    korzystac z konta .

  • 7. Data: 2006-10-21 20:43:29
    Od: "wrr" <...@...d>

    Użytkownik <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jak dobry jest bank ING jeśli chodzi o prowadzenie rachunku małej firmy?

    bardzo dobry

    > Z tego co widzę opłaty są nieco wyższe?

    za większą funkcjonalność sie płaci

    > W Inteligo można zdaje się łatwo podłączyć płatności przez internet na
    > konto firmy, w ING jest jakaś opcja tego typu?

    W ING bank Online (dostęp internetowy) jest wszystko czego możesz
    potrzebować
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/31351/

    > Nie ma przeszkód aby firma miała kilka kont (główne w ING oraz w
    > Intelligo i w mBank do odbierana płatności internetowych)?

    nie ma, tylko po co ?

  • 8. Data: 2006-10-22 10:53:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Oct 2006 22:43:29 +0200, w <ehe0pv$c02$1@news.onet.pl>, "wrr" <...@...d>
    napisał(-a):

    > za większą funkcjonalność sie płaci

    Ta większa funkcjonalność to kłopoty z działaniem pod różnymi przeglądarkami?

  • 9. Data: 2006-10-22 16:03:24
    Od: "wrr" <...@...d>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Ta większa funkcjonalność to kłopoty z działaniem pod różnymi
    >przeglądarkami?

    Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził.
    Dzieci Internetu maja problem nie w tym miejscu, co trzeba.
    "Programistom", którym nie wystarcza domyślna przeglądarka bank z oddziałami
    jest zbędny.
    Niech się zajmą programowaniem. Niech nie robią gniotów(?) typu Windows i
    IE.
    To PROGRAMIŚCI, także polscy, te dupki wołowe(?), tak to zrobiły, że nie
    działa
    Podatkami i operacjami bankowymi zajmie się księgowa. Weźmie dupę w troki i
    pofatyguje się do oddziału. I tak musi łazić do Urzędów różnorakich.

  • 10. Data: 2006-10-22 16:26:11
    Od: Sierp <s...@n...net>

    wrr napisał(a):

    > Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził.
    > Dzieci Internetu maja problem nie w tym miejscu, co trzeba.
    > "Programistom", którym nie wystarcza domyślna przeglądarka bank z
    > oddziałami jest zbędny.

    hę? zakrecony tok myslenia :)

    > Niech się zajmą programowaniem. Niech nie robią gniotów(?) typu Windows
    > i IE.
    > To PROGRAMIŚCI, także polscy, te dupki wołowe(?), tak to zrobiły, że nie
    > działa

    no tak, to zrobili programisci tego banku (zreszta nie tylko, w bph
    z mozillą tez mam problemy z przelewami..)

    Sierp