  • 1. Data: 2004-08-05 15:48:09
    Temat: Bank PEKAO SA - spłata kredytu - problem...
    Od: "K.P." <g...@o...pl>

    Spłacam kredyt studencki w tym banku-mam tam eurokonto i bank sam pobiera z
    niego raty kredytu na podstawie mojej dyspozycji. Zawze na koncie zapewniam
    odpowiednie środki. W tym m-cu bank pobrał raty kapitałowo-odsetkowe zgodnie z
    harmonogramem spłaty kredytu oraz kwotę ponad 170 złotych (wszystko co
    pozostało na koncie) również jako spłata owego kredytu. Konto pozostało więc
    zupełnie puste. Byłem w banku i pani, po sprawdzeniu wszystkiego w komputerze i
    konsultacji z innym panem stwierdziła, że to prawdopodobnie błąd systemu
    informatycznego i że za wrzesień zostanie mi pobrana kwota według harmonogramu
    pomniejszona o owe 170 złotych. Mnie taka odpowiedź nie satysfakcjonuje,
    ponieważ nie mam zamiaru kredytować Banku PEKAO S.A. bo dlaczego mam to robić??
    Poza tym pozbawienie mnie środków na koncie zmusiło mnie do zerwania lokaty w
    innym banku i pociągnęło za sobą konkretne straty finansowe.
    Interesuje mnie Drodzy Grupowicze co o tym myślicie &#8211; może ktoś z Was miał
    podobny problem. Poza tym chcę złożyć pisemną reklamację &#8211; gdzie mam to zrobić
    &#8211;
    w tarnowskim oddziale banku &#8211; on prowadzi eurokonto, czy gdzie indziej (wysłać

    do Warszawy??)??
    Serdecznie pozdrawiam&#8230;

  • 2. Data: 2004-08-05 21:34:31
    Temat: Re: Bank PEKAO SA - spłata kredytu - problem...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 5 Aug 2004 17:48:09 +0200, "K.P." <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Poza tym pozbawienie mnie środków na koncie zmusiło mnie do zerwania lokaty w
    >innym banku i pociągnęło za sobą konkretne straty finansowe.

    wylicz te straty i zażądaj odszkodowania.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-08-05 22:51:37
    Temat: Re: Bank PEKAO SA - spłata kredytu - problem... (do K.P. w sumie)
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości

    > wylicz te straty i zażądaj odszkodowania.

    i zrob to na pismie z przynajmniej jedna podpisana kopia z data - inaczej
    mozesz sie dowiedziec po jakims czasie, ze "wlasnie to dostalismy" lub "nic
    na ten temat nie wiemy".

    Belin

  • 4. Data: 2004-08-17 12:02:22
    Od: "K.P. (ktotek)" <g...@o...pl>

> [...]
    > mozesz sie dowiedziec po jakims czasie, ze "wlasnie to dostalismy" lub "nic

    Dzięki za rady. Złożyłem pisemną reklamację z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.
    Najpierw zadzwonił gość z banku a potem dostałem pismo-przepraszają za
    zaistniałą sytuację i informują, że dokonali korekty-niesłusznie pobrane środki
    zaksięgowali na koncie z datą kiedy je pobrali. Co do odszkodowania za straty,
    które poniosłem na lokacie to gra nie jest warta zachodu dla owych około 30
    złotych. Uważam, że mój czas, który musiałbym poświęcić na załatwianie tego
    jest więcej wart, tym bardziej, że bank pewnie nie byłby chętny wypłacić tych
    środków, musiałbym się odwoływać a może nawet oddać sprawę na drogę sądową....
    Za 30 zł na pewno nie warto...
    Z tej sytuacji wyciągam jednak wnioski na przyszłość-spłacić ten kredyt,
    zamknąć rachunek i nie mieć więcej do czynienia z bałamutami spod znaku PEKAO SA
    Pozdrawiam...