  • 1. Data: 2002-08-19 06:23:10
    Temat: Bank PKO SA wielki pic
    Od: "KrzyS" <k...@a...com>

    telepekao24

    cyt.:

    "Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii i procedur zapewniamy
    całkowite bezpieczeństwo dokonywanych transakcji,

    przez 24 h na dobę, przez 365 dni w roku."

    w żadną sobotę nie działa - w żadną niedziele nie działa. Można tylko sobie
    pobuszować po stronach. Sami później napisali ze:

    cyt.: UWAGA: Jeżeli Klient zleci wykonanie przelewu, założenie lokaty lub
    zarejestrowanie zlecenia stałego po godzinie 17:00 danego dnia roboczego lub
    w dzień wolny od pracy, to operacja ta zostanie wykonana w następnym dniu
    roboczym.

    Pozdr. KrzyS

  • 2. Data: 2002-08-19 08:41:32
    Temat: Re: Bank PKO SA wielki pic
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzyS" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > całkowite bezpieczeństwo dokonywanych transakcji,
    >
    > przez 24 h na dobę, przez 365 dni w roku."

    OK

    > w żadną sobotę nie działa - w żadną niedziele nie działa. Można tylko
    sobie
    > pobuszować po stronach. Sami później napisali ze:

    To dziala czy nie dziala?
    Buszujac po stronach mozna zlecic dodkonanie transakcji?

    No i...????
    Czego to ma dowodzic?
    Ze przelewy nie chodza w niedziele?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-08-19 09:41:10
    Od: "Cone" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    lub
    > w dzień wolny od pracy, to operacja ta zostanie wykonana w następnym dniu

    Na poczatku maja zlozyłem zlecenie zerwania lokaty z dniem 27 maja -
    pieniadze na koncie pojawiły się dopiero po TRZECH dniach a na wyciagu który
    przydszedł w czerwcu wszystko według PEKAO SA było ok.
    PEKAO SA to bank który radze omijac z daleka. Pieniązki były mi potrzebne
    żeby zapłacić rate u dewelopera - co by było gdyby moja lokata konczyła sie
    29 a rate musiałbym zaplacic do 30???
    Może w PEKAO SA złożenie prawie miesiac wczesniej zlecenia to za mało - pół
    roku albo rok?
    I jeszcze jedna ciekawostka - ponieważ przez te 3 dni gorączkowo szukałem
    moich pieniążków w banku - na pytanie w którym oddziale złożyłem zlecenie
    nie byłem w stanie odpowiedziec natomiast podałem lokalizację (dla
    ułatwienia dodam że jest tylko jeden oddział tego banku przy tej ulicy w
    W-awie) po kilkunastu telefonach poinformowano mnie że tylko jeśli podam im
    numer odddziału to oni (PEKAO SA) to sprawdzą - inaczej mówiąc ich baza
    wyszukuje oddziały tylko poprzez numer oddziału - rece i nogi odpadają - po
    co im komputery skoro nie umieją ich używać.

  • 4. Data: 2002-08-19 10:57:11
    Od: "Agata" <a...@N...gazeta.pl>

    W tym banku dzieki tej nowoczesnej technice to różne cuda sie wyprawiaja.
    Mam konto w telepekao24 i rzeczywiście, przelewów w dni wolne od pracy nie
    wysyłają, ale prowizje to w dni wolne potrafia jakoś pobrac. Przecież też
    robią przelew - tylko na swoje konto.
    To jeszcze nic.
    Mnie z konta wcięło 3000 zł i nie ma z kim porozmawiac.
    Odsyłają mnie od jednego do drugiego i nic z tego nie wynika forsy niema.
    Nie wiem czy dobrze myslę - jak forsę ukradną np. komuś z jego mieszkania, to
    powiadamia się prokuratora, chyba jak ukradną z banku to też wypadało by go
    powiadomić?
    Nie znam się dobrze na prawie, ale chyba jak się wie o popełnieniu
    przestępstwa, a się nie zawiadomi pana prokuratora, to to jest też
    przestępstwo.
    Tylko w PeKaO SA to bedzie tylko pomyłka, a nie odrazu kradzież, forse
    oddadzą za miesiąc i powiedzą, że winne to te wszyskie komputery.
    Ciekawa jestem - ile takich numerów wycinają w całej Polsce?

    Pozdrawiam wszyskich Agata

  • 5. Data: 2002-08-19 12:19:35
    Od: "Cone" <c...@p...onet.pl>

    PEKAO SA o swoje interesy dba bardzo dobrze. W czerwcu w moim odziale
    wymieniano system komputerowy na nowy (zresztą do końca roku podobno mają
    wymienić go we szystkich oddzialach) w związku z tym w lipcu dostałem
    'stary' wyciąg za pół miesiąca na którym bylo miedzy innymi pobranie za
    obsługę konta 8zł i drugi wyciąg 'nowy' za drugie pól miesiaca i oczywiście
    znowu naliczona opłata za obsługę konta 8zł !!!. W sierpniu na wyciągu z
    lipca ŻADNEGO sprostowania nie było i oczywiście naliczono opłatę za obsługę
    8zł. Niestety wyciągu za sierpień nie będzie bo nie mam chęci by mnie wiecej
    okradano w tym banku.

  • 6. Data: 2002-08-19 12:23:48
    Od: "KrzyS" <k...@a...com>

    Użytkownik "Agata" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oddadzą za miesiąc i powiedzą, że winne to te wszyskie komputery.
    > Ciekawa jestem - ile takich numerów wycinają w całej Polsce?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    co to jest 3000 zl --- mala szkodliwosc spoleczna czynu . Chyba dopiero od
    100 000 to prokurator by dzialal. Malych to oni maja w ......
    KrzyS

  • 7. Data: 2002-08-19 13:17:43
    Od: "Agata Szcześniewska" <a...@N...gazeta.pl>

    Dostałam przed chwilą odpowiedź z banku
    (Dodam ze 16 nie robiła w banku żadnych operacji.)
    Gdzie w Polsce jest dobry bank ????
    niżej ta odpowiedź, jak wcześniej pisałam winne to tylko są komputery:)
    "
    Szanowna Pani,

    Uprzejmie informujemy, że w dniu 16.08.2002r. nastąpił błąd systemu
    informatycznego powodujący powtórne automatyczne zaczytanie transakcji on-
    line obciążęniowych w systemie wewnętrzym OMEGA.
    Korekta nieprawidłowych transakcji obciążeniowych zostanie przeprowadzona w
    dniu dzisiejszym tj. 19.08.2002r.
    Pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację.

    Z poważaniem,
    "