  • 1. Data: 2003-01-10 20:25:54
    Temat: Bank PKO - prosze o wyjasnieniee
    Od: s...@p...onet.pl

    Likwidacja w ciągu 30 dni od daty otwarcia rachunku
    Uwaga:

    Powyższą opłatę należy pobierać w przypadku dyspozycji klienta dotyczącej
    likwidacji każdego rodzaju rachunku otwartego i prowadzonego pod jednym numerem
    umowy.

    Opłaty nie pobiera się przy likwidacji rachunków lokat terminowych w złotych (w
    tym rachunków PROFIT) i w walutach wymienialnych oraz przy likwidacji rachunków
    bieżących w złotych i rachunków walutowych płatnych na żądanie otwartych w
    związku z prowadzonymi lokatami.

    co to oznacza? czy jezeli zlikwiduje przed uplywem 30 dni rachunek biezacy
    walutowy A'Vista ktory otworzylem bez zadnej lokaty to oni zedra ze mnie 35zl

    grzegorz

  • 2. Data: 2003-01-10 21:57:07
    Temat: Re: Bank PKO - prosze o wyjasnieniee
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > walutowy A'Vista ktory otworzylem bez zadnej lokaty to oni zedra ze mnie 35zl

    Dokładnie tak. Tylko po co otworzyłeś. Tensor1

  • 3. Data: 2003-01-10 23:06:00
    Od: s...@p...onet.pl

    > numerem

    > (w
    > rachunków

    > Dokładnie tak. Tylko po co otworzyłeś. Tensor1

    heh a ja myslalem ze tylko sie placi za zerwanie lokaty terminowej
    a tu widac ze rachunek biezacy jest traktowany jak lokata 30 dniowa
    ja wlaSciwie mialem powod zeby zalozyc tam rachunek nawet mnie to uratowalo ale
    chcialem go zaraz zlikwidowac mam gdzies te ich regulaminy i warunki ten bank
    mnie nieinteresuje zwlaszcza jak sie dowiedzialem zeby przelac pieniadze na
    zagraniczne konto pobierane sa az 3 oplaty no ale coz Bank Polska Kasa Opieki
    naprade i to musowo zaopiekuje sie twoimi pieniedzmi przez 30 dni a jak nie to
    po zebach