  • 1. Data: 2011-04-20 21:36:55
    Temat: Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kliknąłem sobie na link z rankingiem lokat w Bankier.pl i myślałem, że jak
    zwykle tylko się utwierdzę w przekonaniu, że wiem co w trawi piszczy, a tu
    zaskoczenie! Liderem lokat 6 M jest Bank Pocztowy z 4,81% z dzienną
    kapitalizacją.

    PS. Jak OF robi 3 dniową promocję, to chwilę po północy zaraz ktoś wywęszy, a
    tymczasem taka ciekawostka umknęła Szanownym :^)

  • 2. Data: 2011-04-20 22:11:06
    Temat: Re: Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 20.04.2011 23:36, Tomasz Opalski wrote:
> [...]
    >
    > PS. Jak OF robi 3 dniową promocję, to chwilę po północy zaraz ktoś wywęszy, a
    > tymczasem taka ciekawostka umknęła Szanownym :^)

    A ja właśnie chciałem się pożalić. Nikt nie napisał na grupie
    (przynajmniej ja nie mogę znaleźć żadnego postu) i przegapiłem promocję
    Wielkanocną, a akurat za tydzień zakończą mi się lokaty na ładną sumkę,
    z którą nie wiem co zrobić.

  • 3. Data: 2011-04-20 23:07:22
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

> [...]
    > (przynajmniej ja nie mogę znaleźć żadnego postu) i przegapiłem promocję
    > Wielkanocną, a akurat za tydzień zakończą mi się lokaty na ładną sumkę, z

    Zobacz jeszcze tutaj - http://www.ideabank.pl/indywidualni_idealna
    12m / 5,33
    ew. ciekawa oferta jest dla osob prowadzacych DG - 6m / 4.91 - 12m / 5,63

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-04-21 00:32:23
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 21.04.2011 01:07, Waldek wrote:

> [...]
    > 12m / 5,33
    > ew. ciekawa oferta jest dla osob prowadzacych DG - 6m / 4.91 - 12m / 5,63

    Teraz trzeba zakładać na maks. 6 miesięcy, ponieważ po zmianie zasad
    zaokrąglania obecne lokaty będą do dupy. W grudniu będzie można urwać
    ładne długoterminowe procenty.

  • 5. Data: 2011-04-21 11:06:30
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ionjln$g35$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wywęszy, a
    > tymczasem taka ciekawostka umknęła Szanownym :^)

    Rzeczywiście niczego sobie lokata. Tym bardziej, ze bezbelkowość ma zniknąć
    prawdopodobnie dopiero od nowego roku. Czyżby Pocztowy przypomniał sobie
    czasy Killera?

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-04-21 15:12:04
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    XYZ wrote:

> [...]
    > promocję Wielkanocną, a akurat za tydzień zakończą mi się lokaty na
    > ładną sumkę, z którą nie wiem co zrobić.

    Zależy co oznacza "ładna sumka" i na jaki okres.
    Zobacz oferty SKOK'ów.
    http://www.skok.pl/?plZZTWb8cfnNeb4sklR1CGc86nm66Apn
    bUozaCH2S6c=;TN8694DB0481

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 7. Data: 2011-04-21 18:26:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >zwykle tylko się utwierdzę w przekonaniu, że wiem co w trawi piszczy, a tu
    >zaskoczenie! Liderem lokat 6 M jest Bank Pocztowy z 4,81% z dzienną

    Konfabulują, 4,81% / 0.81 = 5.96%, odrobinę do 6 brakuje. Ale dla optymalnej
    kwoty 569.13 mamy każdego dnia bite 8 gr. A to już jest 5.13%, czyli z belką
    6.33%

  • 8. Data: 2011-04-22 08:54:43
    Od: orcio <o...@o...pl>

    W dniu 2011-04-20 23:36, Tomasz Opalski pisze:
> [...]
    >
    > PS. Jak OF robi 3 dniową promocję, to chwilę po północy zaraz ktoś wywęszy, a
    > tymczasem taka ciekawostka umknęła Szanownym :^)

    Od kiedy tak mają wysoko??

    orcio

  • 9. Data: 2011-04-22 11:20:32
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 22 Kwi, 10:54, orcio <o...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2011-04-20 23:36, Tomasz Opalski pisze:> Klikn em sobie na link z rankingiem
    lokat w Bankier.pl i my la em, e jak

    > Od kiedy tak maj wysoko??
    >
    > orcio

    Atrakcyjne oprocentowanie w Banku Pocztowym dla lokaty na 1 miesiąc i
    na 6 miesięcy z dzienną kapitalizacją jest od 15 kwietnia
    http://www.pocztowy.pl/aktualnosci.html?n=2141

    Małgosia Śmiechowicz (Bank Pocztowy)

  • 10. Data: 2011-04-23 05:03:16
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-22 13:20, MałgosiaK pisze:

    > Małgosia Śmiechowicz (Bank Pocztowy)

    No-no... Witamy z uznaniem kolejny bank, który próbuje stawić czoła
    tutejszym wyrwigroszom ;) wystawiając do nierównego sparringu swoich
    konsultantów. Musi w kasie być pustawo.
    Ciekawe, jak długo wytrzyma...

    Pani Małgosi życzymy odporności i wytrwałości.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.