  • 21. Data: 2011-04-26 13:29:07
    Temat: Re: Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:ip6cev$qol$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Hehehe.... To nie jest jakiś zwykły "konsultant".... To jest MałgosiaK
    > (dawniej mBank obecnie Bank Pocztowy). I zapewne poniżej poziomu dyrektora
    > departamentu w tym banku nie schodzi.
    Zapewne ;)
    http://www.goldenline.pl/malgosia-kowalska

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2011-04-26 13:58:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-26 15:29, Waldek pisze:

    > Zapewne ;)
    > http://www.goldenline.pl/malgosia-kowalska
    >
    > Pozdrawiam

    Niżej podpisany siadł i wstydził się ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 23. Data: 2011-04-26 19:34:32
    Temat: Re: Bank Pocztowy - lokata ... - a jednak kicha!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 26 Apr 2011 11:34:58 +0200, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

    >Przy próbie załozenia nowej lokaty jest pytanie czy mam już umowę. I co
    >teraz? Jak mam, to mam podać numer, jak nie znam. Dzwoniłem na waszą
    >infolinię. Duplikatu umowy z nr wysłac sie nie da. Umowę mam, ale fizycznie
    >jej nie posiadam, mam kłamać, ze nie mam?
    Jezeli nie posiadasz to znaczy ze nie masz :)
    Jesli pytanie jest o to czy masz - mow zgodnie z prawda - nie mam.

    WAM

  • 24. Data: 2011-04-26 20:29:21
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli nie posiadasz to znaczy ze nie masz :)
    > Jesli pytanie jest o to czy masz - mow zgodnie z prawda - nie mam.

    Tu niestety Bank Pocztowy IMO skisił sprawe ;)
    bo nawet jesli kolega odzyska haslo do swojego dawnego konta lokat
    dalej nie bedzie znal numeru umowy.
    A jesli przy zakladaniu lokaty poda ze nie zna/ nie ma umowy
    to stawiam na to, ze przy probie zalozenia dostepu do konta lokat
    poslugując sie swoim peselem&mailem dostanie "zonka" LOL

    No ale jest tu Pani MalgosiaK - wiec powinna rozwiac watpliwosci w temacie
    ;)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-04-27 12:19:48
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 22:29, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
> [...]
    > poslugując sie swoim peselem&mailem dostanie "zonka"  LOL
    >
    > No ale jest tu Pani MalgosiaK - wiec powinna rozwiac watpliwosci w temacie

    @wiatrak - jak zadzwonisz na Infolinię poproś o podanie numeru umowy
    Konsultant po weryfikacji powinien Ci podać taką informację

    Pozdrawiam
    Małgosia Śmiechowicz (Bank Pocztowy)