  • 1. Data: 2011-02-10 19:14:07
    Temat: Bank Pocztowy - opłata za wyciągi
    Od: Raff <r...@g...com>

    Witam.
    Mam pytanie związane z informacją otrzymaną od Banku Pocztowego, że od
    1.03.2011 zmienia się TOiP, i że użytkownicy bankowości
    elektronicznej, którzy chcą otrzymywać od banku papierowe wyciągi
    miesięczne będą płacić 4 zł. Czy to jest zgodne z prawem? Czy nie jest
    tak, że bank musi za darmo przynajmniej raz w miesiącu przesłać
    posiadaczowi ROR darmowe zestawienie operacji? Czy też nikt nie
    zdefiniował "przesłania wyciągu" i przesłanie takiego dokumentu na
    adres email, zgrabnie omija ustawowy wymóg?
    R.

  • 2. Data: 2011-02-10 19:27:05
    Temat: Re: Bank Pocztowy - opłata za wyciągi
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 10 Lut, 20:14, Raff <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > zdefiniował "przesłania wyciągu" i przesłanie takiego dokumentu na
    > adres email, zgrabnie omija ustawowy wymóg?

    Z tego co pamiętam to bank musi udostępniać wyciąg, np. do wglądu w
    placówce... W większości banków papierowe wyciągi są płatne.

  • 3. Data: 2011-02-13 20:57:00
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> dared to write:

    > Z tego co pamiętam to bank musi udostępniać wyciąg, np. do wglądu w
    > placówce... W większości banków papierowe wyciągi są płatne.

    Zdaje się, że wymóg ustawowy jest, ale banki obchodzą to w ten sposób, że jeśli masz
    "bezpłatne" online banking, to za wyciąg papierowy trzeba bulić. Jeśli chcesz
    bezpłatne papierowe, bank każe zrezygnować z online bankingu albo czegoś tam jeszcze
    innego.

    k.