  • 1. Data: 2007-04-10 17:54:29
    Temat: Bank Slaski
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Dziala Wam Slaski ?

  • 2. Data: 2007-04-10 18:16:25
    Temat: Re: Bank Slaski
    Od: diorek <d...@g...pl>

    tomek napisał(a):
    > Dziala Wam Slaski ?

    niestety :(

  • 3. Data: 2007-04-10 18:53:35
    Temat: Re: Bank Slaski - anulowanie zlecenia
    Od: włos <s...@g...pl>

    Mnie również nie działa.

    Trochę NTG ale muszę napisać, bo wkurzył mnie ten bank strasznie, choć
    dotychczas nie miałem zastrzeżeń.

    Jest 10 wiadomo ZUS, zlecenia zleciłem wczoraj (poniedziałek) i ta się
    złożyło, że się pomyliłem:/
    Myślę sobie - żaden problem po prostu anuluje zlecenie (które wisiało
    sobie w transakcjach oczekujących).
    Nic z tego, nie da się!

    Pan z infolinii potwierdził to co wygooglałem na tej grupie (post sprzed
    kilku lat).

    W ing można anulować zlecenie tylko jeśli ręcznie wpisze się przyszłą datę!
    Jeśli się jej nie wpisze to anulować się nie da (pomimo, że system
    oznaczy taki przelew jako
    'do wykonania w najbliższym dniu roboczym')

    1. Debilizm nie z tej ziemi!
    2. Nie zmienili tego przez tyle czasu, choć napewno nie jeden użytkownik
    się na to naciął.

    A kto wyjaśniał w Zusie takie pomyłki ten wie jak jest fajnie:/

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2007-04-10 19:33:10
    Od: Krzysztof Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl>