  • 1. Data: 2005-09-27 09:43:45
    Temat: Bank Slaski i nieprawdziwe informacje
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,

    Miesiac temu wyjezdzalam do USA. Poniewaz chcialam korzystac tam z kart
    nie z gotowki, zadzwonilam na infolinie Banku Slaskiego, gdzie
    poinformowano mnie, ze plaska karta Visa Electron NA PEWNO bedzie
    dzialac we wszystkich bankomatach w USA, natomiast moga byc problemy z
    placeniem nia w sklepach.
    Podjelam wiec probe wyplaty kasy z bankomatu w USA i proba ta okazala
    sie nieskuteczna.
    Cale szczescie wyrobilam sobie jeszcze na wszelski wypadek Mastercarda.

    Czy w zwiazku z powyzszym moge zwrocic sie do BS ze skarga na podana mi
    przez operatora informacje (rozmowy z tego co wiem sa nagrywane).
    Czy to ma jakis sens, co moge w zamian za to uzyskac? Sstrat nie
    ponioslam wielkim, troche na roznicy kursowej, bo Mastercard jest
    przeliczany przez Euro, ale gdybym przypadkiem tego Mastercarda nie
    wyrobila to bylabym w powaznych opalach.

    pozdr,
    olga m.

  • 2. Data: 2005-09-27 09:50:36
    Temat: Re: Bank Slaski i nieprawdziwe informacje
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wilhelmina wrote:
    > Podjelam wiec probe wyplaty kasy z bankomatu w USA i proba ta okazala
    > sie nieskuteczna.

    No ale bank nie odpowiada za dzialanie obcego bankomatu - a mogly byc
    problemy z polaczeniem
    A raczej nie podejrzewam, zeby maszyna nie mogla obslugiwac Visy, skro
    lyknala karte MC.
    No i jak sobie wyobrazasz udowodnienie, ze nie mogles wyplacic? ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-27 10:25:41
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    > No ale bank nie odpowiada za dzialanie obcego bankomatu - a mogly byc
    > problemy z polaczeniem
    > A raczej nie podejrzewam, zeby maszyna nie mogla obslugiwac Visy, skro
    > lyknala karte MC.

    Dokladnie, minute pozniej bez problemu wyplacalo z MC.

    > No i jak sobie wyobrazasz udowodnienie, ze nie mogles wyplacic? ;)

    Tylko z tego co zauwazylam oni WOGOLE nie wiedza co to jest Visa Electron.
    Na zadnym bankomacie, przy zadnej kasie nie ma tabliczki, ze akceptuja
    Vise Electron!!

    olga

    --
    http://www.olga.dobczyce.net -> o podróżach mych do Rosji [głównie]
    oraz innych krajach byłego ZSRR

  • 4. Data: 2005-09-27 10:26:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wilhelmina wrote:
    > Tylko z tego co zauwazylam oni WOGOLE nie wiedza co to jest Visa
    > Electron. Na zadnym bankomacie, przy zadnej kasie nie ma tabliczki,
    > ze akceptuja Vise Electron!!

    khem ;) to ja nie wiem czym placili ci moi znajomi ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 5. Data: 2005-09-27 10:30:43
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieskuteczna.
    > Cale szczescie wyrobilam sobie jeszcze na wszelski wypadek Mastercarda.

    Bardzo często spotkalem sie z bankomatami nie akceptujacymi kart visa i
    jednoczesnie
    akceptujacymi karty maestro/mastercard - szczegolnie dotyczylo to europy
    zachodniej

    dlatego zabieranie na wyjazd zagraniczny 1 karty jest baardzo nierozsadne

    PiotR

  • 6. Data: 2005-09-27 10:32:54
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > khem ;) to ja nie wiem czym placili ci moi znajomi ;)

    Popytaj, chetnie sie dowiem.
    Sprawdzalam w dwu bankomatach - karte mi zwrocilo.
    Natomiast przy ZADNYM sklepie, bankomacie nie bylo tabliczki z
    akceptacja Visy Electron - a przejechalam pol Stanow.

    olga

  • 7. Data: 2005-09-27 10:37:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PiotR wrote:
    > Bardzo często spotkalem sie z bankomatami nie akceptujacymi kart visa
    > i jednoczesnie
    > akceptujacymi karty maestro/mastercard - szczegolnie dotyczylo to
    > europy zachodniej

    swoja droga - w eurobanku karta maestro sie nie wyplaci

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 8. Data: 2005-09-27 13:44:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wilhelmina <o...@p...fm> writes:

    > Podjelam wiec probe wyplaty kasy z bankomatu w USA i proba ta okazala
    > sie nieskuteczna.

    Nie dzialalo, czy nie bylo naklejki "visa electron"?

    MJ

  • 9. Data: 2005-09-27 14:05:42
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Nie dzialalo, czy nie bylo naklejki "visa electron"?
    >
    > MJ

    Jedno i drugi, przy 2 bankomatach w ktorych probowalam.
    Potem juz nie probowalam, ale wszedzie patrzylam na naklelki i nigdzie
    electrona nie bylo.

    olga m.

  • 10. Data: 2005-09-27 17:18:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wilhelmina <o...@p...fm> writes:

    > Potem juz nie probowalam, ale wszedzie patrzylam na naklelki i nigdzie
    > electrona nie bylo.

    Naklejki nie musi byc - na ogol wystarcza naklejka VISA... Ale bywa roznie.

    MJ