  • 11. Data: 2003-10-30 12:10:48
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnqujr$6fd$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Ja miałam "normalne" komercyjne, a ta uwaga dotyczy też konta
    > studenckiego.

    > Token płatny (jak nie to tylko 10 przelewów zdefiniowanych), kolejna
    > karta 25 PLN, przelewy przez net płatne (sic!) i "idą" koszmarnie
    > długo (tani przelew, bo eleksir odpowiednio droższy) - chyba
    > wystarczy?

    > BZWBK,Fortis,Lg (teraz Nordea), mbank, Inteligo, VW i BZWBK był
    > zdecydowanie najgorszy.

    A tu BZWBK,Pomorski BK, (pozniej wchloniety przez Pekao), Lukas, Lg (teraz
    Nordea), mbank, Inteligo, VW.

    I BZWBK zdeeecydowanie najgorszy. Mnostwo klopotow roznej natury.

    BTW, Glenn, to nie masz konta w Lukasie? Zdawalo mi sie, ze mamy te same
    banki ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-10-30 12:11:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > BTW, Glenn, to nie masz konta w Lukasie? Zdawalo mi sie, ze mamy te same
    > banki ;)

    Mam,mam - wiedziałam, że coś pominę - za dużo się tego zrobiło ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-10-30 12:13:45
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Piotr <p...@...pl> nagryzmolił(a) w
    news:bnqus6$d4h$1@panorama.wcss.wroc.pl :

    > Dawidzie, jeśli chcesz BZWBK (bo np. dużo bakomatów) to jako student już
    > lepiej wybrać e-konto w Lukasie.

    Konto studenckie w BZWBK ma jedną poważną zaletę - za 45zł można mieć kartę
    Euro<26.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyslij swoja relacje i wygraj roczna prenumerate
    "Podrózy". Szczególy na www.tramping.slask.prv.pl

  • 14. Data: 2003-10-30 13:02:16
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bnqv8c$8pa$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > news:bnqus6$d4h$1@panorama.wcss.wroc.pl :
    >
    > Konto studenckie w BZWBK ma jedną poważną zaletę - za 45zł można mieć

    A za ile można mieć tą kartę bez słynnego konta w BZWBK? Do tego jak jest
    oprocentowane w porównaniu np. z Lukasem ?

    BZWBK nie poleciłbym nawet wrogu.

    Piotr

  • 15. Data: 2003-10-30 13:05:04
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnqvc7$979$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Mam,mam - wiedziałam, że coś pominę - za dużo się tego zrobiło ;-)))

    No wiesz, zebym to ja musial pilnowac Twoich kont :)))

    Chyba masz za duzo nowych obowiazkow ;)

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-10-30 13:12:42
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@...pl> napisał w wiadomości

    > A za ile można mieć tą kartę bez słynnego konta w BZWBK?

    60

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-10-30 13:26:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No wiesz, zebym to ja musial pilnowac Twoich kont :)))

    No już,już - wstydzę się ;-))) I dziękuję ;-))

    > Chyba masz za duzo nowych obowiazkow ;)

    Tiaaa? Ty chyba więcej ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-10-30 13:40:24
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Piotr <p...@...pl> nagryzmolił(a) w
> [...]

    > A za ile można mieć tą kartę bez słynnego konta w BZWBK? Do tego jak jest
    > oprocentowane w porównaniu np. z Lukasem ?

    Ja nie narzekam. Odkąd działa odmiejscowienie rachunków jak mi się nie
    spodba w jednym oddziale to idę załatwiać do innego. Z mojego doświadczenia
    wynika że kompetencje obsługi w byłym WBK są dużo większe.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 19. Data: 2003-10-30 13:42:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnr3na$qmo$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No już,już - wstydzę się ;-))) I dziękuję ;-))

    Alez nie ma za co.
    Znalezione konto co sie zapodzialo to prawie jak stary banknot w kieszeni w
    szafie :)

    > Tiaaa? Ty chyba więcej ;-))) ?
    Ale przynajmniej nie wiaza sie z odgruzowywaniem ;)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-10-30 13:43:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale przynajmniej nie wiaza sie z odgruzowywaniem ;)

    Poczekaj aż przyczyna trochę okrzepnie i przejdzie do fazy niszczenia ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn