  • 21. Data: 2003-10-30 14:45:41
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK
    Od: w...@o...pl

    > Mam,mam - wiedziałam, że coś pominę - za dużo się tego zrobiło ;-)))

    Myslalem swego czasu o przeniesieniu konta do Lukasa bo moglbym korzystac z
    tych samych bankomatow plus bankomaty euronetu, ale zniechecil mnie brak
    dostepu przez WAP do konta, a operacje wykonywane przez telefon nie sa
    bezplatne. Jak sie nie ma stalego dostepu do netu tak jak w moim przypadku to
    nie jest to najlepsze rozwiazanie.

  • 22. Data: 2003-10-30 14:57:43
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr" <p...@...pl> napisał w wiadomości

    > 60

    Dla piętnastu złotych pchać się w ręce takiego banku. Bez przesady.

    Piotrek

  • 23. Data: 2003-10-30 14:58:31
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bnr4dd$ch$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja nie narzekam. Odkąd działa odmiejscowienie rachunków jak mi się nie
    > spodba w jednym oddziale to idę załatwiać do innego. Z mojego
    doświadczenia
    > wynika że kompetencje obsługi w byłym WBK są dużo większe.

    Jeśli chodzi o mnie to mam odmienne zdanie. BZ to było coś po fuzji zszedł
    na psy.

    Piotrek

  • 24. Data: 2003-10-30 15:10:31
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jeśli chodzi o mnie to mam odmienne zdanie. BZ to było coś po fuzji zszedł
    > na psy.

    Mam podobne odczucia - przed fuzja BZ byl super bankiem, po polaczeniu z
    WBKiem trzeba go omijac szerokim lukiem.

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2003-10-30 15:18:55
    Od: w...@o...pl

    > Mam podobne odczucia - przed fuzja BZ byl super bankiem, po polaczeniu z
    > WBKiem trzeba go omijac szerokim lukiem.

    Ja mam odczucia podobne, ale nieco inne - to WBK przed fuzja z BZ byl super
    bankiem, ale mimo wszystko pozostawilem tam swoj rachunek bo nie widze dla
    siebie na razie lepszej alternatywy...

  • 26. Data: 2003-10-31 21:20:02
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    doświadczenia
    > wynika że kompetencje obsługi w byłym WBK są dużo większe.
    Ja mam konto w BZWBK od gdzies 2 lat. studneckie. i nie narzekam. co prawda
    gdy bonus studencki przestanie mnie dotyczyc to jest duża szansa że się
    przeniose gdzieindziej. Gdzie - jeszcze nie wiem.
    w ciagu tych dwoch lat miałem rózne okresy "aktywności" czasem przez kilka
    miesiecy nie dokonywałem zadnych operacji a na koncie leżało <3zł czasem jest
    ich całkiem sporo.
    Były dwie wpadki ze strony banku a raczej jego pracowników. Nie ejstem pewien
    ale była to chyba ta sama osoba. W obu przypadkach kwestia została
    poprawnie rozwiązana i bez pisania reklamacji.
    Z pozytywnych apspektów: czasem w oddziale gdzie bywam najczesciej już
    rozpoznawany, może dlatego, że mają już mało klientów bo inni im uciekli?:)
    Obsluga miła(albo zmuszana do bycia miła - tego już nie rozpoznam)
    W miare szybko( np klikanascie minut w środku nocy) dzialajaca skrzynka
    pomocy internetowej, rzecznik.klienta(może ktos powie, ze to dla picu ale jednak
    jest), usługi gsm dobrze się rozwijające i nie ustępujące innym
    bankom(właściwie to wszelkie nowinki pojawiaja sie tu najszybciej)

    utrudnieniem w transakcjach internetowych jest koniecznosc posiadania tokena
    jesli chce sie je wykonywac swobodnie. niedługo dostępna bedzie usługa
    smskod ale to podnosi koszt obsługi konta i tak o 0,20gr za przelew)albo kilka
    przlewow dokonanych na raz nie wiem jak ma to dzialac)

    Bank ten niełatpliwie nalezy do najdroższych i nie oferujacych duzo w zamian(bo
    co właściwie mozna) choć na pewno nie przenosiłbym się do innego banku
    podobnego jesli już to jakiś mbank, może e-konto w lukasie. Pewnie zrobie to
    tak, że założe konto w innym banku i zobaczę czy chce nadal posiadac to tutaj:)
    Mam nadzieję, że nie bede trzymał tego konta tylko dlatego, ze nie be?zie
    chciało mi się go przeniesć...

    Krzysiek

  • 27. Data: 2003-10-31 22:48:18
    Od: "Krzysiek" <k...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    > napisał w wiadomości news:bnqv8c$8pa$1@inews.gazeta.pl...

    > A za ile można mieć tą kartę bez słynnego konta w BZWBK? Do tego jak jest
    > oprocentowane w porównaniu np. z Lukasem ?
    pieniedzy nie ma co tak liczyć jesli ktos od razu nie zakałda konta w najtanszym
    banku:)roznica to 15 zł + nie trzeba brac innej karty debetowej

    Ten Lukas jak widze tez nie jest ideałem:) konta gratis i gratis przelewy to
    podstawa, ale tez potrzebny jest token platny 35zl rocznie a nie 25/75
    jednorazowo.
    Wcale nie tanie wypłaty z innych bankomatów.
    Te zagraniczne(pomijam konto podróżnicze:) sa nawet droższe niż w BZWBK a
    mysłałem że to jest już niemozliwe:)
    No i z debetowych kart dostępna tylko VE a jak ktos preferuje Maestro to to
    zawsze malutka wada;)

    > BZWBK nie poleciłbym nawet wrogu.
    jesli wrog lub przyjaciel jest w stanie płacic wieksze haracze to dlaczego nie?

    Krzysiek