  • 21. Data: 2007-08-15 12:29:54
    Temat: Re: Bank a liczyć nie umie
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> wrote:
    > Czemu nie mogę zapłacic za swoje doładowania Mobile dowolną formą
    > płatności?
    >
    > Od 01.07.2007 operator Mobile nie umożliwia płacenia za swoje
    > doładowania inną formą płatności niż mTransfer, lub karta płatniczą
    > (POLCARD) wydaną przez mBank.

    Na http://taniedoladowanie.za.pl/mo.html możesz doładować z dowolnego
    banku i to 7% taniej.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 22. Data: 2007-08-15 12:37:25
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > IMO się czepiasz.
    > Zdanie:
    > "Dodatkowo możesz dostać aż 60 zł darmowego doładowania, które przedłuży
    > ważność Twojego konta o 2 miesiące!"
    > Odnosi się do przedłuzenia wazności konta o 2 miesiące.
    > Poprzednie o możliwości otrzymania startera.

    Rozumując w ten sposób, zdanie: "Dostaniesz 50 zł doładowania, które
    możesz przeznaczyć na sms-y.", odnosi się do możliwości wysyłania sms-ów.

  • 23. Data: 2007-08-15 12:39:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości

    > Na http://taniedoladowanie.za.pl/mo.html możesz doładować z dowolnego
    > banku i to 7% taniej.

    OK. Punkt dla Ciebie, chociaż strona wygląda tak amatorsko, że 3x bym
    się zastanowił, zanim bym z niej skorzystał.

  • 24. Data: 2007-08-15 13:30:25
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał...

    > Oświeć mnie jak!

    http://ale.com.pl/index.php?p172,doladowanie-mobile-
    on-line-od-1zl-do-500zl

    > Cytat z blue.pl:
    > http://tinyurl.com/ytuv4n

    Nic nie pisałem o blue.pl.

    Sławomir Pacha

  • 25. Data: 2007-08-15 14:05:04
    Od: "Heliogabal" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski":
    > Tylko proponował bym jeszcze znaczenie słowa "dodatkowo", w słowniku
    > poszukać i poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.

    A ja proponowalbym poszukac w slowniku zasad poprawnej pisowni.

    Heliogabal

  • 26. Data: 2007-08-15 14:10:38
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > No nie jest tak źle, stawka 0,45 zł, jest całkiem OK. Ja np. używam
    > łącznie z orange, do rozmów do innych sieci.

    Lacznie.....

    Noszenie 2-ch telefonow jest nieco niewygodne.....

    Brak bonusow na wewnatrz sieci i przede wszystkim na stacjonarne. Podtrzymuje, ze
    jest to swietne rozwiazanie, ale dla osob robiacych duze obroty, dostajacych poza
    wlasnym comiesiecznym doladowaniem za 20 zl dodatkowo 50 czy 100 zl gratis od
    mBanku (wtedy dodawszy bonusu, minuta wychodzi kilkanascie groszy).

    Dodatkowo wez pod uwage, ze nie jestes "atrakcyjny cenowo" dla nikogo, kto dzwoni
    do ciebie - dla wszystkich sieci jestes obca siecia i jesli ktos nie ma poteznego
    pakietu "bezplatnych" minut to za polacznia z toba placi najwyzsza stawke.

  • 27. Data: 2007-08-15 16:55:02
    Od: "Gall Anonim" <g...@m...pl>

    > To popatrz na sposoby płatności, po wybraniu mobile, tylko mtransfer i
    > KK (żeby ostudzić twój zapał, tylko z mbanku).

    Teoretycznie. Doładowałem VE Inteligo i przeszlo.

    Gall Anonim