  • 1. Data: 2006-01-07 09:36:01
    Temat: Bank chce wyłudzić kasę....
    Od: K R Z Y S I E K <F...@W...PL>

    Witam Wszystkich.

    Mam taki oto problem:
    Moja żona 2,5 roku temu zmknęła konto osobiste w Invest-Banku. Niestety
    teraz nie możemy odnaleźć dokumentu potwierdzającego ten fakt :(
    Podczas prowadzenia konta, bank wysyłał comiesięczne wyciagi z kont a
    także (bardzo szybko) informacje na temat powstałego debetu w wysokości
    1-2 zł.....

    Minęły ponad 2 lata, żadnej korespondencji nie otrzymywaliśmy z banku, a
    tu raptem dzwoni sobie pani z banku z informacja że żona ma ....
    prowadzone konto i że musi zapłacić za prowadzenie konta prawie 100 zł....

    Wiem ze kwota 100 złotych to niewielka kwota, ale wolałbym za te
    pieniążki kupić coś dzieciakowi niż dać zarobić bankowi (za prowadzenie
    - nawet wyciągów o stanie konta nie przysyłali jak to miało zawsze
    miejsce, zgodnie z umową prowadzenia konta).

    I co tu robić? Przecież gdyby prowadzili konto to by wysyłali
    comiesięczne wyciągi z konta a z pewnościa by przysłali informację o
    debecie...... Chcą nas naciągnąć, ale jak sie bronić? W poniedziałek
    idziemy na rozmowę do banku, jest szansa na to żeby nam odpuścili?

    --

    Pozdrawiam. Krzysiek

  • 2. Data: 2006-01-07 09:57:46
    Temat: Re: Bank chce wyłudzić kasę....
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "K R Z Y S I E K" <F...@W...PL> napisał w wiadomości

> [...]
    > debecie...... Chcą nas naciągnąć, ale jak sie bronić? W poniedziałek
    > idziemy na rozmowę do banku, jest szansa na to żeby nam odpuścili?

    ale moze w regulaminie jest napisane, ze w przypadku braku obrotow w danym
    miesiacu wyciag nie jest wysylany, co nie zmienia faktu ze kasa za
    prowadzenie konta jest slusznie pobierana

    coz, niektorzy dostaja becikowe, inni placa gapowe

  • 3. Data: 2006-01-07 10:03:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    D napisał(a):

    > coz, niektorzy dostaja becikowe, inni placa gapowe

    Tak prawde powiedziawszy to becikowe nie bedzie jakims koszmarnym
    obciazeniem dla budzetu. Duzo wiecej publicznych pieniedzy marnuje sie w
    innych miejsach, wiec nie ma chyba sensu roztrzasac i wyolbrzymiac
    problemu becikowego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-01-07 10:27:47
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

> [...]
    > obciazeniem dla budzetu. Duzo wiecej publicznych pieniedzy marnuje sie w
    > innych miejsach, wiec nie ma chyba sensu roztrzasac i wyolbrzymiac

    nie mialem na celu wyolbrzymiac tego problemu, szczegolnie tutaj,
    jedynie na zasadzie rymu

    btw. szkoda tylko, ze dostana go wszyscy, i ci co na pit i ci co tfu tfu na
    krusie (w wiekszosci prawnicy-rolnicy hehe znowu rymy )

  • 5. Data: 2006-01-07 10:37:16
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    > coz, niektorzy dostaja becikowe, inni placa gapowe

    Może się w końcu ktoś weźmie za to gapowe.
    Na każdym kroku tylko czekają a nuż się klient 1 dzień zagapi i a oni zarobią
    pare złotych. Tak oczywiście zapisy w umowach zgodne z prawem ale może by tak
    zakazać praktyk ewidentnie niekorzystnych dla klienta.
    Niektórzy ciężko pracują żeby na te opłaty zarobić a nie tylko obracają cudzymi
    pieniędzmi.

    zch

  • 6. Data: 2006-01-07 10:41:13
    Od: K R Z Y S I E K <F...@W...PL>

    D napisał(a):
> [...]
    > prowadzenie konta jest slusznie pobierana
    >
    > coz, niektorzy dostaja becikowe, inni placa gapowe

    Nie, nic takiego nie ma, natomiast jak wytłumaczysz ponaglenia ze strony
    banku przy debecie 1-2 zł a w tej sytuacji żadnej informacji ?????
    Przecież by przysłąli. Minęły ponad dwa lata !!!!

  • 7. Data: 2006-01-07 11:20:11
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-07 11:37- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zch28, gdy pisał(a):

> [...]
    > pare złotych. Tak oczywiście zapisy w umowach zgodne z prawem ale może by tak
    > zakazać praktyk ewidentnie niekorzystnych dla klienta.

    No tak, płacenie długów w terminie jest ewidentnie niekorzystne dla
    dłużnika. Czas z tym skończyć!
    Ciekawe czy wysyp tego rodzaju postów to skutek obniżonej temperatury,
    czy szoku wywołanego zmianą na stanowisku ministra finansów ;-) ?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 8. Data: 2006-01-07 12:02:13
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik yayco napisał:

> [...]
    > Ciekawe czy wysyp tego rodzaju postów to skutek obniżonej temperatury,
    > czy szoku wywołanego zmianą na stanowisku ministra finansów ;-) ?

    Wydawalo mi sie ze tworca watku pisal, ze zona zamknela konto, wiec
    czemu uwazacie ze ma placic teraz gapowe? za to ze nie trzyma w rowno
    poukladanych segregatorach wszystkich paragonow, korespondencji,
    zaswiadczen?

    pozdr

  • 9. Data: 2006-01-07 12:09:05
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-07 13:02- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    o`rety, gdy pisał(a):

> [...]
    > czemu uwazacie ze ma placic teraz gapowe? za to ze nie trzyma w rowno
    > poukladanych segregatorach wszystkich paragonow, korespondencji,

    Ja nie odpowiadałem na post rozpoczynający wątek, tylko na ten, którego
    fragment cytowałem. Czy to takie trudne do zrozumienia?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2006-01-07 17:17:45
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

    > Nie, nic takiego nie ma, natomiast jak wytłumaczysz ponaglenia ze strony
    > banku przy debecie 1-2 zł a w tej sytuacji żadnej informacji ?????
    > Przecież by przysłąli. Minęły ponad dwa lata !!!!

    Nie wygrasz. Miałem na koncie 3 zł, rok później musiałem dopłacić 78 zł i
    prosić o wysłanie pisma do ZBP (wpis był free). Mea culpa - nie zamknąłem
    tego konta w porę.

    Pozdro,