  • 41. Data: 2004-06-17 16:01:47
    Temat: Re: Bank, dług, ugoda?!?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > chodzi ci o art 300 kk ?
    >
    > Panu nie grozi już niewypłącalność, bo on juz jest niewypłacalny i moze
    > sprzedawać jeśli coś jeszcze posiada dla uzyskania środków do życia, a poza
    > tym nie działa w sposób lekkomyślny a na skutek okoliczności życiwych za które
    > nie ponosi odpowiedzialności (utrata pracy, utrata żródeł utrzymania, środków
    > do życia rodziny)

    A co to ma do rzeczy?

    KG

  • 42. Data: 2004-06-17 18:37:31
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Glenn wrote:
    > Kredytobiorca biorąc kredyt mógł go spłacić (inaczej bank by go nie
    > udzielił).

    Gdyby to tak było w rzeczywistości...

    KG

  • 43. Data: 2004-06-17 18:38:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Może być...

    Tak? Ciekawe ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 44. Data: 2004-06-17 18:38:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Gdyby to tak było w rzeczywistości...

    Bank ocenia tzw. "zdolność kredytową". Oprócz tego klient powinien sam
    zastanowić nad tym, czy np. po stracie pracy będzie w stanie spłacic kredyt.
    Jeżeli nie, to nie powinien zaciągac kredytu.

  • 45. Data: 2004-06-17 18:39:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

  • 46. Data: 2004-06-17 18:56:53
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Glenn wrote:
    > Bank ocenia tzw. "zdolność kredytową".

    Ocenia. Raz lepiej, raz gorzej.

    KG

  • 47. Data: 2004-06-17 18:57:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Glenn wrote:
    > Tak? Ciekawe ;-)))

    Nie zgadzasz się?

    KG

  • 48. Data: 2004-06-17 18:58:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie zgadzasz się?

    Pewnie, że nie. jak ktoś nie jest ubezwłasnowolniony, to może zaciągnąc
    kredyt i powinien go spłacać. Przy tym może byc chory psychicznie.

  • 49. Data: 2004-06-17 18:58:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ocenia. Raz lepiej, raz gorzej.

    Tylko nie rozumiem jak to ma sie do spłaty zobowiązań? A może klient powie "
    źle oceniliście moją zdolność więc nie będę spłacał" ;-))))

  • 50. Data: 2004-06-17 19:04:24
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Glenn wrote:
    > Pewnie, że nie. jak ktoś nie jest ubezwłasnowolniony, to może zaciągnąc
    > kredyt i powinien go spłacać. Przy tym może byc chory psychicznie.

    art.82 kc polecam

    KG