  • 11. Data: 2009-11-12 11:26:41
    Temat: Re: Bank groził klientom odebraniem dzieci
    Od: g...@o...pl

    > Są na straconej pozycji, a powszechnie wiadomo jak działa EUROBANK i
    > jakie metody stosuje... Czy to MAFIA? Nieee... Metody jednak bardzo
    > podobne - to co natomiast "wypłynęło" przypadkiem jest
    > (prawdopodobnie) jedynie wierzchołkiem góry lodowej.

    Skoro powszechnie wiadomo, to dlaczego klienci wybierają EB zamiast tych
    słynnych już banków z łagodną, dobrze wychowaną, niemafijną windykacją,
    windykacją na poziomie, windykacją frontem do klienta?

  • 12. Data: 2009-11-13 19:26:25
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    _grozil_klientom_odebraniem_dzieci.html

    > A to podobnie jak w VW Bank. Niemiecki Porządek. :)

    I to naprawde dzieje sie w Polsce?
    Czy to naprawde dotyczy ropku 2009 w kraju nalezacym do UE ktory ma
    podpisane wszelkie konwencje praw czlowieka?
    Toz to juz nawet nie trzeci swiat ale feudalne sredniowiecze!!!!
    Jak pisalem wiele razy: Salwador, Honduras - tam chyba nikogo by takie
    dzialania nie zdziwily - prawda?

  • 13. Data: 2009-11-13 19:36:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    pmlb pisze:

    > Toz to juz nawet nie trzeci swiat ale feudalne sredniowiecze!!!!

    Jesteś w błędzie. Mimo, że nie jesteśmy trzecim światem mam
    prawo stwierdzić, że jesteś głupi jak but u lewej nogi, i że
    zgwałcę na przekór tobie wszystkich twoich sąsiadów w promieniu
    2 kilometrów.

    Jako, że nie jesteśmy w/w - Ty masz odpowiednie środki prawne do
    "zadośćuczynień/odszkodowań/zabezpieczeń/donosów/zaw
    iadomień/etc"
    :)

    Czy "język" osoby fizycznej musi być uzależniony na sztywno od
    tego w którym świecie żyje wg Twojej skali ? :)
    6008

  • 14. Data: 2009-11-13 19:40:42
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
    6008

    Wlasnie potwierdzasz, ze to nawet nizej niz trzeci swiat.
    Byc moze nawet w Hondurasie cywilizacja jest na wyzszym poziomie niz w
    Poslce - co jak napisalem potwierdza twoja odpowiedz.
    Ty nawet tego nie widzisz w jakim ciemnogrodzie mieszkasz.

  • 15. Data: 2009-11-13 19:42:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    pmlb pisze:

> [...]
    > Poslce - co jak napisalem potwierdza twoja odpowiedz.
    > Ty nawet tego nie widzisz w jakim ciemnogrodzie mieszkasz.

    Zrozum - jeśli ktoś Cie pobije, to nie dlatego, że długo
    rozmyślał w jakim świecie żyje, tylko dlatego, że cie pobił ;)

    Ty masz prawo w oparciu o CYWILIZOWANE (w miarę) prawo go
    ścigaćpowiadamiając odpowiednie ku temu organa.
    6008

  • 16. Data: 2009-11-13 20:55:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-13 20:42, Rafał "SP" Gil wrote:

> [...]
    >
    > Ty masz prawo w oparciu o CYWILIZOWANE (w miarę) prawo go
    > ścigaćpowiadamiając odpowiednie ku temu organa.

    :-)))))))

    W USA jeżeli ktoś wtargnie bez zgody właściciela do jego domu to ów
    może użyć *wszelkich* środków celem jego usunięcia.

    U nas nawet w sytuacji bezpośredniego zagrożenia środki obrony muszą
    być adekwatne do zagrożenia. Wskutek tego jeśli "wiotka
    przedstawicielka płci pięknej", zagrożona napaścią w jej domu
    mięśniaka 190cm/130kg, ulegnie panice i użyje jedynej broni, którą
    akurat ma pod ręką i zastrzeli napastnika, będzie mieć problem, a
    jeśli okaże się, że jeszcze miała paralizator elektryczny, to będzie
    mieć duży problem.

    A zdaniem przedpiścy, można by tak prosto i nieryzykownie: zaczekać
    aż drab zgwałci, obrabuje i pobije (w dowolnej kolejności), a potem
    zwrócić się do policji lub prokuratury...

    witrak()