  • 1. Data: 2008-10-22 11:18:26
    Temat: Bank internetowy
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,
    Czy jest jeszcze jakiś inny bank niż mBank w którym mogę założyć konto o
    podobnej funkcjonalności bez wizyty w banku ?

    Przemek

  • 2. Data: 2008-10-22 11:47:38
    Temat: Re: Bank internetowy
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 22 paź 2008 o 13:18 GMT, Przemek napisał(a):

    > Czy jest jeszcze jakiś inny bank niż mBank w którym mogę założyć konto o
    > podobnej funkcjonalności bez wizyty w banku ?

    eurobank, pewnie tez inne, ale nie wiem

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Steal my cash, car and TV - but leave ]
    [ Ekg: #3781111 ][ the computer! ]

  • 3. Data: 2008-10-22 12:25:27
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Witam,
    > Czy jest jeszcze jakiś inny bank niż mBank w którym mogę założyć konto o
    > podobnej funkcjonalności bez wizyty w banku ?
    funkcjonalności w jakim sensie? toyota jest stricte internetowym bankiem,
    składasz wniosek, przyjeżdża kurier z umową i pakietem powitalnym itd...
    mozna zrobić bez wychodzenia z domu

  • 4. Data: 2008-10-22 12:32:49
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Funkcjonalność
    - konto podstawowe
    - konta walutowe
    - KK
    - giełda
    - fundusze
    Coś podobnego do mBanku.

    A może jest jakiś zagraniczny bank ?
    który wyśle papiery i będę miał dostęp przez internet.

    Przemek

  • 5. Data: 2008-10-22 18:55:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > eurobank, pewnie tez inne, ale nie wiem
    >
    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    to nie jest bank internetowy tylko tradycyjny, z bankowością
    elektroniczną w ofercie, konto on-line zakłada się w placówce

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-10-22 18:56:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Przemek pisze:
    > Funkcjonalność
    > - konto podstawowe
    > - konta walutowe
    > - KK
    > - giełda
    > - fundusze
    > Coś podobnego do mBanku.
    >
    > A może jest jakiś zagraniczny bank ?
    > który wyśle papiery i będę miał dostęp przez internet.
    >
    > Przemek

    taka funkcjonalność tylko mBank i Multi (konto zakładasz w placówce),
    inny typowo internetowy to TBP i VW direct, ale one nie oferują tak
    wiele jak mBank

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-10-22 20:22:30
    Od: note11 <n...@e...net>

    bez wizyty to multibank, wniosek online, kurier przyjeżdża z papierami,
    reszta (karty) pocztą.

  • 8. Data: 2008-10-22 20:40:34
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 22 paź 2008 o 20:55 GMT, RobertS napisał(a):

    > to nie jest bank internetowy tylko tradycyjny, z bankowością
    > elektroniczną w ofercie, konto on-line zakłada się w placówce

    Widocznie zrobilem jakis przekret skoro zlozylem wniosek przez internet,
    po 2 dniach przyjechal kurier z umowa, podpisalem, za kilka dni konto
    dzialalo, potem zadzwonil mily pan aby wyslac mi sms z tokenGSM, albo moze w
    innym wymiarze zyje? :)

    taka mala sugestja, zanim sie kogos skrytukuje, to lepiej sie upewnic dwa
    razy na ten temat, zeby nie wyjsc na ignoranta :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 9. Data: 2008-10-22 20:55:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > taka mala sugestja, zanim sie kogos skrytukuje, to lepiej sie upewnic dwa
    > razy na ten temat, zeby nie wyjsc na ignoranta :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Brzezi
    a w którym miejscu zostałeś skrytykowany?
    1. eurobank NIE JEST bankiem internetowym,
    2. jak zakładałem konto to nie było opcji założenia konta przez net,
    dobrze że taka się pojawiła - wystarczyło uzupełnić moją wypowiedź,
    cieszymy się, że bank umożliwił założenie konta bez wizyty w placówce ;-)
    3. zanim zaczniesz pisać tego rodzaju uwagi to (bez obrazy) spójrz do
    słownika ort. ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-10-22 21:22:31
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 22 paź 2008 o 22:55 GMT, RobertS napisał(a):

    > a w którym miejscu zostałeś skrytykowany?

    Zaprzeczyles, ze da sie zalozyc konto bez wychodzenia z domu

    > 1. eurobank NIE JEST bankiem internetowym,

    W tresci bylo pytanie o bank, w ktorym konto da sie zalozyc bez wychodzenia z domu,
    podalem poprawna odpowiedz

    > 2. jak zakładałem konto to nie było opcji założenia konta przez net,
    > dobrze że taka się pojawiła - wystarczyło uzupełnić moją wypowiedź,
    > cieszymy się, że bank umożliwił założenie konta bez wizyty w placówce ;-)

    Cieszymy sie

    > 3. zanim zaczniesz pisać tego rodzaju uwagi to (bez obrazy) spójrz do
    > słownika ort. ;-)

    Krytykowalem merytorycznosc odpowiedzi, nie forme czy poprawnosc
    ortograficzna, wiec powyzsza uwaga nietrafiona...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ If you are what you eat, I guess that ]
    [ Ekg: #3781111 ][ makes me a cheese danish. ]