  • 11. Data: 2012-02-28 19:00:38
    Temat: Re: Bank/konto dla zarabiającego za granicą
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    =?utf-8?Q?Don_Pedro_de_Pommidore pisze:

    > Jesteś pewien, że uniknę przewalutowań? Coś mi chodzi po głowie, że
    > nawet przepięcie karty do walutowego nie pozwala na całkowite pozbycie
    > się opłat.

    Opłat - nie. Przewalutowań - tak. :-)
    Po przepięciu nadal płacisz opłaty wg. toip. Nie pamiętam dokładnie, ale
    zdaje się, że bankomaty Citibanku na świecie są za darmo.

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2012-02-29 09:08:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 19:16:32 +0100, S?awek napisał(a):

    > Nieaktualne.
    > Kursy w Citi s? teraz przecietne, jak w wielu innych bankach

    Hmmm a jakieś dowody? Według mnie to tam się nic nie zmieniło.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2012-03-01 12:39:25
    Od: Don Pedro de Pommidore, Szpieg z Krainy Deszczowców <p...@g...pl>

    On 2012-02-28 19:00:38 +0000, Przemyslaw Kwiatkowski said:

    > Opłat - nie. Przewalutowań - tak. :-)
    > Po przepięciu nadal płacisz opłaty wg. toip. Nie pamiętam dokładnie,
    > ale zdaje się, że bankomaty Citibanku na świecie są za darmo.

    Dzięki wielkie! W takim razie pozostaję przy duecie Citi i mBank/inteligo.

    --
    Pozdrawiam,
    Don Pedro de Pommidore vel. Piotrek Miller

  • 14. Data: 2012-03-01 12:54:34
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-02-27 10:59, K pisze:
    > A może Paypal pasowałby pracodawcy/zleceniodawcy?
    Cytując klasyka "a idz pan w ch..." z paypalem. Do płacenia za drobne
    zakupy w chinach czy ebayu, to niech sobie będzie, ale jako
    konto-rachunek bieżący - nie zaryzykowałbym za nic.
    Już dwa razy zablokowali mi w PayPalu konto i środki "bo tak". Raz -
    wyjątkowo irytujące bo większe zakupy w sieci, więc przelałem z innego
    banku kasę na konto PayPal... i paypal się zbiesił i zablokował, bo
    ochrona przed czymśtam. Ok, odblokowali konto po spełnieniu ich
    zachcianek, ale w tym czasie nie mogłem zapłacić za kupiony towar, przez
    co "dostałem negatywa" i towar mi przepadł, a w dodatku miałem prawie
    miesiąc dużą kasę zablokowaną, ani jej wycofać ani zapłacić nią ani nic...
    W dodatku taka procedura u nich sobie trwa, nie wiadomo jak się
    zakończy, nie ma do kogo zadzwonić i opierd.zielić, nie ma komu się
    poskarżyć... W zasadzie nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie im ochota i
    zablokują całkowicie - np
    http://webhosting.pl/PayPal.blokuje.na.lewo.i.prawo.
    Tym.razem.padlo.na.Diaspore.ale.efekt.byl.chyba.nie.
    taki.jak.zamierzano

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173