  • 11. Data: 2006-07-30 19:05:22
    Temat: Re: Bank krwiopijca -BPH - jak to ugryźć ? /dlugie/
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Data płatności raty: 03-07-2006
    > Pierwsze 2 monity: 06-07-2006
    > Wpłata zaległej raty: 07-07-2006 /w tym momencie byłem pewien że jestem na
    > czysto, gdyz kwota wpłaty odpowiadała kwocie wymienionej w monitach/
    > Trzeci monit: 11-07-2006

    Łel, kiedy Bandito Italiano przejelo PeKaO SA, nie bylo tajemnicą, ze
    czescią nowej strategii bedzie zwiekszenie przychodów z tyt.prowizji, co
    szybko odczuli posiadacze Eurokont. Sam mialem takowe i przerazenie mnie
    bralo, gdy podliczylem sobie wszelkie oplaty, ubezpieczenia, za samo de
    facto posiadanie konta, bo za przelewy czy takie cuś trzeba bylo oczywiscie
    placic. Rozstalem sie z ulga oszczedzajac m-cznie przynajmniej 20 zł.

    BPH od kiedy przeszedl pod panowanie CI stopniowo wdrazal dzialania, ktore
    mialy podniesc przychody z prowizji.
    Mam wrazenie, ze zwłaszcza teraz BPH tylko na calego dostosowuje sie do
    strategii grupy, zwlaszcza w tych najgorszych elementach.

    To, ze głownym zrodlem zysku bedą dochody nieodsetkowe, widac po nowych
    marżach na kredyty hipoteczne w PLN. Marże są owszem i małe, ale
    'obrośnięte' ubezpieczeniem za 0.8 (do niedawna bylo 1.2 zł/1000 zł ubezp.,
    a gdzie indziej jest 0.5-0.6), 'wspanialym' pakietem Sezam z obowiązkową
    kartą kredytową i czyms tam jeszcze z 'przebogatej oferty banku'.

    To co kolegę spotkało, to tylko efekt zmierzenia sie grupy Brązowych Nosów z
    BPH z wymaganiami wspolnej strategii polączonych banków.
    W tym wszystkim są dwa pozytywy: 1) bank ewidentnie przesadzil, 2) trafili
    na kolegę, ktory im nie popusci, wiec jest nadzieja ze w efekcie
    przystopują, przynajmniej na razie.

  • 12. Data: 2006-07-30 19:32:51
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > facto posiadanie konta, bo za przelewy czy takie cuś trzeba bylo
    > oczywiscie placic. Rozstalem sie z ulga oszczedzajac m-cznie przynajmniej

    A ja płaciłem 11,5 i nadal płacę 11,5. Czyżbym miał specjalne przywileje?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2006-07-30 20:10:06
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2006-07-30 21:32:51 +0200, "Maciej Loret" <m...@p...pl> said:

    > A ja płaciłem 11,5 i nadal płacę 11,5. Czyżbym miał specjalne przywileje?

    Ja mam 11,50 + jakies niezidentyfikowane 1zl. Oba obciazenie nazwane
    Oplata za obsluge, cokolwiek by to mialo znaczyc.
    --
    T.A.R.Y.K.
    Transforming Artificial Replicant Yearning for Killing

  • 14. Data: 2006-07-30 20:15:04
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 30 Jul 2006 18:42:27 +0200, Don Kichot napisał(a):

> [...]
    > ustawa antylichwiarska.
    > 5. wysylajac monit do mojego poreczyciela bank naruszyl moje dobre imie.
    >
    > Pisze ten tekst, aby w dobie masowego zaciagania kredytow i pozyczek
    > przestrzec wszystkich przez zwiazaniem sie na wiele lat z bankiem BPH, ktory
    > byc moze za chwile bedzie zadal prowizji za zaksiegowanie kolejnej wplaty
    > lub temu podobnych operacji.
    > Licze rowniez na rade od ekspertow znajacych sie na prawie bankowym,
    > przepisach dot. ochrony konsumenta itp. jaka przyjac strategie zeby upuscic

    Uprzejmie poproś o podstawę prawną do pobierania jednoczesnie odestek oraz
    dodatkowych opłat za świadczenie pieniężne ponieważ kodeks cywilny wprost
    tego zabrania - dozwolone jest jedno LUB drugie.

    --
    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2006-07-30 20:21:47
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Ja mam 11,50 + jakies niezidentyfikowane 1zl. Oba obciazenie nazwane
    > Oplata za obsluge, cokolwiek by to mialo znaczyc.

    W 2002 roku rozstalem sie z nimi placąc za rachunek, za ubezpieczenie karty,
    za ubezpieczenie transakcji przy karcie maestro i cos tam jeszcze.
    Wychodzilo ok.20 zł m-cznie razem. Mialem ówczesne Eurokonto Plus, tfu...

  • 16. Data: 2006-07-30 20:24:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wychodzilo ok.20 zł m-cznie razem. Mialem ówczesne Eurokonto Plus, tfu...

    Niestety nic lepszego i tańszego dla mnie nie ma.
    Zobaczymy czy po połączeniu z BPH trzeba w końcu będzie zlikwidować
    Eurokonto czy nie...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 17. Data: 2006-07-30 20:28:15
    Temat: Re: Bank krwiopijca -BPH - jak to ugryźć ? /dlugie/ REKLAMOWAĆ warto!
    Od: a...@i...pl (Bankier Amator)

    Don Kichot

> [...]
    > wyslal trzecie pismo - tym razem tylko do mnie - o zaleglosci 30 zlotych
    > bedacej prowizja za dwa poprzednie pisma.

    Niestety jest to teraz nagminna praktyka banków,wiekszości banków niestety.

    Sprawa jest bardzo prosta, jak bank ma 1 mln klientów to nie ma siły, że
    ktoś sobie nie zapomni o spłacie kredytu czy zapewnieniu wystarczajacej
    ilości środków na rachunku niezbednych do zrealizowania zlecenia.

    A schemat jest prosty 1 mln x 12 m-c = 12mln niech raz na rok tylko co 12
    klient raz się spóźni to znowu mamy 1 mln i terz mnożymy 15 pln koszt
    monitu i dzieki temu bank ma 15 mln extra dchudu. Przecietnie banki z tego
    tytułu rocznie zarabiają 60 mln wieksze kilka razy tyle.

    Trzeba tępić takie zachowanie i pisać do derektorów placówek i do centrali.
    Jak banki zostaną zasypane przez pisma może sie opamiętaja. Chociaż ja w
    to nie wierze.

    Tak dla pocieszenia powiem Ci, że niektóre banki oprócz opłat za monit,
    pobieraja dodatkowe opłaty za tzw. "opóżnienie" w spłacie wynosi ono od 40
    do 60 pln w zależności od banku. W czołówce jest Lukas - 60 pln i Citibank
    50.

    Generalnie jak wpłynie reklamacja to banki ją uznają. Wiec myśle, że w
    twoim przypadku wystarczy na tym poprzestać. Ale oczywiscie walcz do końca.

    Bank wychodzi z prostego założenie, że jeden na 1.000 sie odwoła reszta
    poklnie ale zapłaci.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 18. Data: 2006-07-30 21:17:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ...@...c wrote:
    > Uprzejmie poproś o podstawę prawną do pobierania jednoczesnie odestek
    > oraz dodatkowych opłat za świadczenie pieniężne ponieważ kodeks
    > cywilny wprost tego zabrania - dozwolone jest jedno LUB drugie.

    to nie oplata karna, tylko monit

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!